Jučer je u hotelu Esplanade Zagreb održan jedan od ljepših događaja ove godine. Naravno, riječ je o druženju vinarije Kozlović s prijateljima. Kako prijatelja ima mnogo, tako se i Oleander terasa vrlo brzo popunila. O kuhinji Ane Grgić stvarno je već skoro sve napisano; znamo da je njena kuhinja savršena - tako je bilo i ovaj put. Bilo je tu svega, od tartufa, sireva, voća pa sve do mesa sa žara kojeg su spremali na samoj terasi, a novi roštilj je sam po sebi atrakcija.
Kad sve to sljubite s više nego odličnim Kozlović vinima, ekipa ne može biti drugo do zadovoljna. Ujedno je to bila promocija Santa Lucije bijele 2015., ali kušati su se mogla baš sva njihova vina, a predstavili su i selekciju jakih pića te ekstra djevičansko maslinovo ulje s njihovog imanja.
Dakle, cjelokupna priča više nego odlična. Kako ovo druženje i nije zamišljeno kao prezentacija za novinare, već kao druženje s prijateljima, neću o njemu previše ni pisati - bilo je odlično i to je to.
Međutim, ono što je mene potaklo da napišem ovih par rečenica jest sljedeće:
Dame i gospodo, svi koji ste bili na ovom događaju u Esplanadi, dobili ste pozivnice. Pa pobogu, pročitajte ih! Dakle, ne znam jeste li primijetili modnu usklađenost naših domaćina, a isto tako i hostesa. Ljudi su pazili na svaki detalj. Antonella i Gianfranco, bili ste savršeni, kapa do poda. Tako se to radi!
Po stolovima su bili postavljeni narančasti detalji i pisalo je u pozivnici, dragi moji: dress code smart casual s nekim narančastim dodatkom.
Ako su vam domaćini to napisali i zamolili vas, znači da je to njima važno, da žele tako i još više povezati ljude i ispričati neku priču. To znači da ne možete doći u kratkim hlačama i japankama, ali niti u elegantnim toaletama bez ijednog narančastog detalja. Tako pokazujete ili da niste pročitali pozivnicu ili da vas jednostavno nije briga; i jedno i drugo u najmanju je ruku - nepristojno. Da se taj događaj, kojim slučajem, odigravao u Londonu, pazili biste na to, jer vas neprimjereno odjevene ne bi pustili na događaj. Naravno da bračni par Kozlović nije oko toga radio problem; oni su ipak turistički jako osviještena vinarija (zadnje dvije godine pobjednici Bijelog grozda, nagrade u vinskom turizmu) pa su tako i ovog puta stavili svoje goste ispred svojih želja, ali možda im je, ipak, bilo malo žao.
Želimo biti veliki? E pa, puno malih sitnica čini veliku stvar.