Poznati Tavan u Sinkovićevoj 8 na zagrebačkoj Novoj Vesi još jednom se pokazao kao mjesto gdje se poklapaju dobre energije. U nedjelju, 14. rujna, u dobrom je raspoloženju, uz mnogobrojna vrhunska vina, mesne divote iz riječke mesnice Čučković, craft piva zagrebačke Zmajske pivovare i Nove Runde, Marton's gin te kolače iz pizzerije O'Hara, održan tulum povodom lansiranja 2.0 inačice web-stranice Taste of Croatia.
Kako bi naglasili interaktivnost novog weba, Tejsteri su u sklopu predstavljanja organizirali više radionica na kojima su gosti sami sudjelovali u pripremi jela koja su potom pojeli. Mijesila se tjestenina, filetirale su se ribe, krčkao se žgvacet od kokoši, dok su na terasi braća Čučković na roštilj bacila nekoliko fiorentina, svinjskih i junećih rebrica, pljeskavica i kobasica.
Zajednica neovisnih volontera kušača
Ponuđene gastro divote bile su samo djelić sadržaja o kojima već tri godine svakodnevno piše kolektiv Taste of Croatia, kako bi predstavili fantastične proizvode koje u našoj neposrednoj okolini rade neki divni ljudi. Upravo zato posebno im je bilo drago predstavljanje održati na Tavanu, mjestu na kojem se sada već redovito održava Mali Plac, gdje sve više i više zainteresiranih potrošača može zadovoljiti svoje potrebe za iskrenom i prirodnom hranom.
Nezavisni enogastronomski vodič s dušom Taste of Croatia, na tržištu prisutan od 2011. kao web-portal i mobilna aplikacija za sustave Android i iOS, dokopao se trogodišnjeg cilja: redizajn web-stranice omogućava puno veći angažman korisnika te stvaranje zajednice koja objektivnije, kroz određen broj nezavisnih recenzija korisnika, procjenjuje enogastronomsku ponudu diljem Hrvatske. Pisanjem recenzija (na engleskom ili hrvatskom jeziku) svaki korisnik s vremenom će osvijestiti što je za njega dobra „vrijednost za novac“, a vlasnici restorana, vinari i proizvođači hrane dobit će direktan povrat informacije o onome što nude. Također, na taj način konstantnu kontrolu kvalitete neće raditi samo privatne interesne skupine i trome državne institucije već sami potrošači.
Što je još nova
Također, uvedene su nove kolumne koje uredništvu daju više prostora za pisanje o događanjima na domaćoj, ali i stranoj enogastro sceni (Bila, jela, pila; Odbjeglo prase; Faces & places), vinima (Bottle Battle; Čašne sestre), restoranima (Eatlist; Recenzije) te nakuhavanju (Što se kuha; Taste of things to come). Baza lokalnih i tradicionalnih jela i proizvoda (Foodventory - things to try) značajno je nadopunjena i sadrži više od 200 unosa. Kao i od samog početka, upis u bazu Taste of Croatia potpuno je besplatan, a uvjet je da su vaše proizvode članovi tima propustili kroz prste i nepca.
"Na platformi Taste of Croatia nema plaćenih oglasa, PR tekstova, ili pisanja recenzija na slijepo. Vjerodostojno, ležerno i nezavisno prenosimo vlastita iskustva.", kažu.
Vodič Taste of Croatia nastao je 2011., a osnivači su Goran Zgrablić (Pula), Lada Radin i Morana Zibar (Zagreb) te Marinela Prodan (Rijeka). Proizvod je dobre volje i entuzijazma iskusnih blogera, s ciljem predstavljanja najboljeg od hrvatske enogastronomije, temeljen na neposrednim iskustvima i osobnom pristupu. Projekt je u početku zamišljen kao pomoć stranim putnicima, ali je tijekom godina postao pouzdana početna točka za istraživanje lokalne ponude i domaćim hedonistima, kao i svima kojima su hrana i piće više od zadovoljavanja fizioloških potreba. Naši korisnici vole avanturu, radoznali su, sa željom da upoznaju ljude koji stoje iza proizvoda, da čuju njihove priče. To su istovremeno ljudi koji žele znati što jedu, i žele poduprijeti lokalnu proizvodnju te male proizvođače.