Sve i svašta

O pivu, kavi, čajevima, drugim bezalkoholnim i alkoholnim pićima, opremi, trgovinama i o svemu i svačemu...

(Reading time: 1 minute)
Franck je među prvima u Hrvatskoj s visokom razinom usklađenosti prošao procjenu prema zahtjevima standarda International Featured Standard Food v7 Franck je početkom lipnja među prvima u Hrvatskoj prošao procjenu…
(Reading time: 1 minute)
Čakovečki mlinovi, jedna od vodećih hrvatskih prehrambenih kompanija, na tržište je lansirala dva nova proizvoda, brašno idealno za burek i brašno za pizzu, koji su se pridružili ostalim njihovim visokokvalitetnim…
(Reading time: 1 minute)
Jana Ice Tea linija proizvoda dobila je nove članove. Jana Ice Tea ZERO aromatično je piće na bazi omiljene vode Jana s krepkim ekstraktom bijelog čaja i sokom od limuna,…
(Reading time: 1 minute)
IKEA Jugoistočna Europa (Hrvatska, Rumunjska, Srbija, Slovenija i Ukrajina) objavljuje da će Ekaterina Egorova biti nova glavna direktorica (CEO) te glavna direktorica za održivost (CSO) za regiju, počevši od 01.…
(Reading time: 1 minute)
Jana, prirodna mineralna voda, od sada je dostupna u ekološki prihvatljivijoj, 100% recikliranoj boci 0,5l. Time Jana, kao brend, ali i kompanija Jamnica, u čijem se portfelju Jana nalazi, rade…
(Reading time: 1 minute)
Konzum, Ledo i Jamnica osvojili nagrade za najbolje komunikacijske projekte U sklopu nedavno održanog zagrebačkog događanja Dani Komunikacija ove su se godine dodijelile nagrade hrvatske komunikacijske industrije za najbolja i…
(Reading time: 1 minute)
Kada je riječ o vrsti flaširane vode koju najčešće kupuju ili konzumiraju, najveći broj građana, točnije njih 59,9%, pije negaziranu vodu, a 36,3% njih odlučuje se za gaziranu vodu Voda…
(Reading time: 1 minute)
Ugodno ljetno popodne i druženje poslije posla najbolje je započeti uz kavu, a ako uz to odaberete i koktele od kave na popularnom platou Gradec, oduševit će vas majstorski recepti…
(Reading time: 1 minute)
Nova Coca-Cola kampanja, nastala u suradnji s jednim od najvećih nogometaša u hrvatskoj povijesti, Lukom Modrićem, ukazuje na vrijednosti kojima nas je naučila 2020. godina Coca-Cola je, ususret Europskom nogometnom…
(Reading time: 1 minute)
Na poznatom Lateral Rooftopu i službeno je predstavljen WAI Moment - prvi hard seltzer Zagrebačke pivovare koji je u samo nekoliko tjedana postao omiljeno piće u Hrvatskoj. Na partyju su…
Stranica 1 od 102