Sve i svašta

O pivu, kavi, čajevima, drugim bezalkoholnim i alkoholnim pićima, opremi, trgovinama i o svemu i svačemu...

(Reading time: 1 minute)
Nova Somersby kampanja Moj Somersby trenutak fotografirana je u Zagrebu, a nosi poruku da je trenutak za Somersby lako prepoznati, važno je samo malo pozitivne energije i dobro društvo Somersby,…
(Reading time: 1 minute)
U Varaždinu je u srijedu, 26. svibnja 2021. godine održana završnica 3. Međunarodne izložbe Alpe-Jadran i 10. izložbe bučinog ulja sjeverozapadne Hrvatske. Na međunarodnoj izložbi bučinog ulja sudjelovali su proizvođači…
(Reading time: 1 minute)
Djevičansko maslinovo ulje Vergal Frantoio, novigradske hotelijerske kompanije Aminess, po treći puta, proglašeno je jednim od najboljih svjetskih ulja te je osvojilo zlatnu medalju u kategoriji monokultivarnih ulja blage voćnosti…
(Reading time: 1 minute)
U ponedjeljak, 24. svibnja Coca-Cola HBC Hrvatska ugostila je više od 200 vlasnika restorana, hotela i kafića iz Hrvatske i regije na petoj po redu HoReCa konferenciji. Domaći i strani…
(Reading time: 1 minute)
Franck je predstavio suradnju sa srednjim strukovnim školama u Hrvatskoj u okviru programa „Franck Barista Coffee Inspiration“ kojim pruža podršku mladim talentima zainteresiranim za zvanje barista i karijeru u ugostiteljstvu…
(Reading time: 1 minute)
Vodeći maloprodajni trgovački lanac jadranske obale svoju poslovnu mrežu prvi put širi i na kontinentalno tržište Studenac, glavni maloprodajni lanac na Jadranu, nastavlja s rastom i širenjem svojeg poslovanja te…
(Reading time: 1 minute)
Nestlé dokazuje održivost na djelu jer je, na putu prema održivosti, u 2020. inovirao i prilagodio 90% asortimana Fokus kompanije na održivosti poslovanja, timova i zajednica Nastavak podrške hrvatskom društvu…
(Reading time: 1 minute)
U želji da pruži podršku mladim talentima zainteresiranim za zvanje barista i karijeru u ugostiteljstvu, Franck je ostvario suradnju sa srednjim strukovnim školama u Hrvatskoj u okviru programa „Franck Barista…
(Reading time: 1 minute)
Bečka poljoprivredna komora predstavila je novi brand čiji je naglasak na visokoj kvaliteti i bečkom podrijetlu. Oznaku novog regionalnog branda mogu dobiti samo poljoprivredni proizvodi koji su uzgojeni na tlu…
(Reading time: 1 minute)
Zagrebačka pivovara kao dio Molson Coors Beverage Company predstavlja novo pivo - PRAHA, koje će se osim na hrvatskom tržištu moći pronaći samo na odabranim tržištima srednje i istočne Europe.…
Stranica 9 od 108