Čakovečki mlinovi, jedna od vodećih hrvatskih prehrambenih kompanija, na tržište je lansirala dva nova proizvoda, brašno idealno za burek i brašno za pizzu, koji su se pridružili ostalim njihovim visokokvalitetnim…
Jana Ice Tea linija proizvoda dobila je nove članove. Jana Ice Tea ZERO aromatično je piće na bazi omiljene vode Jana s krepkim ekstraktom bijelog čaja i sokom od limuna,…
IKEA Jugoistočna Europa (Hrvatska, Rumunjska, Srbija, Slovenija i Ukrajina) objavljuje da će Ekaterina Egorova biti nova glavna direktorica (CEO) te glavna direktorica za održivost (CSO) za regiju, počevši od 01.…
Jana, prirodna mineralna voda, od sada je dostupna u ekološki prihvatljivijoj, 100% recikliranoj boci 0,5l. Time Jana, kao brend, ali i kompanija Jamnica, u čijem se portfelju Jana nalazi, rade…
Konzum, Ledo i Jamnica osvojili nagrade za najbolje komunikacijske projekte U sklopu nedavno održanog zagrebačkog događanja Dani Komunikacija ove su se godine dodijelile nagrade hrvatske komunikacijske industrije za najbolja i…
Kada je riječ o vrsti flaširane vode koju najčešće kupuju ili konzumiraju, najveći broj građana, točnije njih 59,9%, pije negaziranu vodu, a 36,3% njih odlučuje se za gaziranu vodu Voda…
Ugodno ljetno popodne i druženje poslije posla najbolje je započeti uz kavu, a ako uz to odaberete i koktele od kave na popularnom platou Gradec, oduševit će vas majstorski recepti…
Nova Coca-Cola kampanja, nastala u suradnji s jednim od najvećih nogometaša u hrvatskoj povijesti, Lukom Modrićem, ukazuje na vrijednosti kojima nas je naučila 2020. godina Coca-Cola je, ususret Europskom nogometnom…
Na poznatom Lateral Rooftopu i službeno je predstavljen WAI Moment - prvi hard seltzer Zagrebačke pivovare koji je u samo nekoliko tjedana postao omiljeno piće u Hrvatskoj. Na partyju su…
Franck je u sklopu posljednjih ovogodišnjih kvalifikacija za barističko natjecanje nastavio pružati podršku mladim talentima zainteresiranim za zvanje barista i ugostiteljsku karijeru U poznatom pulskom caffe baru Dvojka održane su…