U prekrasnom ambijentu HOTELA AMBASADOR Opatija, prvog hrvatskog hotela s pet zvjezdica, 30.12.2022. su lansirane i održane prve radionice realizirane u partnerskoj suradnji najznačajnije hotelske grupacije Liburnia Hotels & Villas i autorice i vlasnice koncepta i branda WinEmotionbyKT na temu “Otkrijte vinsku Hrvatsku”.
WinEmotionbyKT predstavlja inovativnu platformu za iskustvenu afirmaciju vrijednosti hrvatskih vina u ukupnom turističkom proizvodu Republike Hrvatske. Brand se sastoji od sastavnice:
Win = osvoji + E + motion – pokret odnosno Emotion – emociju; by KT = by Karmela Tancabel.
Vina najznačajnijih hrvatskih autohtonih i najrasprostranjenijih internacionalnih sorti iz svih vinskih regija Hrvatske osvajaju brojne prestižne nagrade na najutjecajnijim domaćim i međunarodnim ocjenjivanjima vina, što je dodatna potvrda izvornosti i kvalitete hrvatskih vina.
Autorica i vlasnica branda WinEmotionbyKT, gospođa Karmela Tancabel, nakon više od 20 godina rada i iskustva u vinskom sektoru Hrvatske, osmislila je inovativnu i polivalentnu sadržajnu platformu, kroz koju upravo VINA HRVATSKE stavlja u središte pozornosti, s ciljem jačeg integriranja značaja hrvatskih vina, autohtonih sorti, vinskih regija i impresivnih postignuća svakog vinara ponaosob, u doživljaj Opatije kao mondene i atraktivne 365 turističke destinacije.
Kroz 10 autorskih tema na hrvatskom, izvornom njemačkom ili engleskom jeziku predstavlja vina i vinare svih regija Hrvatske prema standardu kroz matricu i interaktivnu rubriku. U prvom, ujedno i najkraćem dijelu radionica otkriva sažete i pamtljive informacije o hrvatskom vinskom sektoru. U drugom, iskustvenom dijelu kušaju se vina prema matrici vinskih radionica koja predviđa rotaciju na svakoj poziciji u svakom ciklusu i svakoj temi koju obrađuje, pomno birajući vina za svaku poziciju i kroz sve cikluse, što sudionicima osigurava konstanto otkrivanje novih vina pojedine regije, sorte i vinara, a u trećem, interaktivnom dijelu dojmljiv sadržaj jamči vrhunski doživljaj svakog pojedinog vina, vinara, odnosno regije iz koje vino dolazi, obogaćuje sadržaj destinacije i što je još važnije istaknuti, izravno utječe na afirmaciju hrvatskih vina u svijest globalnog potrošača. Samim time se kod ciljane publike potiče se i potražnja za hrvatskim vinima po povratku u svoja stalna prebivališta, a koja su ujedno i naša najveća emitivna turistička tržišta.
Prve dvije radionice održale su se 30.12.2022. u večernjim satima u predivnom prvom hrvatskom hotelu s pet zvjezdica, u hotelu Ambasador, točnije u dvorani „Lovor“ s koje se pruža predivan pogled na cijeli kvarnerski zaljev i opatijsku rivijeru.
Na radionicama su kroz 1. glavnu temu „Otkrijte vinsku Hrvatsku“ u dvije kategorije i termina predstavljena 12 vina renomiranih vinara Hrvatske u kojim su sudionici uživali do zadnjih kapi.
Na prvoj radionici na 1. Temu autorice „Otkrijte vinsku Hrvatsku“ s podnaslovom Croatia Lifestyle Wines doživljajno su predstavljena sljedeća vina:
- Stanzia, pjenušac, Arman Marijan Wines, charmat metode od baznog vina sorte Malvazija istarska iz Istre
- Pušipel Classic, berba 2021 vinarije Dvanajščak Kozol predviđene za poziciju mirno klasično vino autohtone sorte regije Bregovita Hrvatska,
- Graševina Trs No. 5 2021, vinarije Enosphia iz Feričanaca, predstavljajući graševinu u klasičnom izričaju sorte i regije Slavonija i hrvatsko Podunavlje.
- Teran 2021 vinarije Kozlović za poziciju predviđenu za najznačajniju autohtonu crnu vinsku sortu Teran iz Istre,
- Frankovka Vrhunska 2019 vinarije Iločki podrumi d.d. na poziciji za crno vino iz regije Slavonija i hrvatsko Podunavlje, koja nije autohtona ali se „udomaćila“ u gotovo svim vinogorjima kontinentalne Hrvatske, te
- Plavac Mali 2017, Syrtis, Vinogradi Volarević, za poziciju predviđene za promociju sorte Plavac mali, najznačajnije crne autohtone hrvatske sorte s međunarodnim uspjehom. Vino koje uzorito predstavlja i potencijal najmlađeg vinogorja Komarna u južnoj Dalmaciji.
Na drugoj radionice 1. teme „Otkrijte vinsku Hrvatsku“ podnaslova Croatian Premium Winemaker Wines predstavljena su vrhunska vina posebnog značaja za svakog pojedinog vinara, regiju i vinsku Hrvatsku, a koja je održana na engleskom jeziku.
Prezentirana vina:
- San Marino 2019, jedino vrhunsko pjenušavo vino od sorte Žlahtina, klasična metoda, vino posebne vrijednosti za vinara napravljeno od baznog vina najznačajnije autohtone sorte Kvarnera – Žlahtine, na poziciji iz vinske regije Istra i Kvarner
- Malvazija Selekcija 2020, vinarije Kozlović, na poziciji mirnog bijelog vina autohtone sorte Malvazija Istarska
- Pušipel Prestige 2019, vinarije Dvanajščak Kozol, na poziciji predviđene za mirno vino bijele autohtone sorte regije Bregovita Hrvatska,
- Graševina Tradition 2017, Vina Antunović, na poziciji za vino od sorte graševina, vino posebnog značaja za vinara, regiju i vinsku Hrvatsku, od najznačajnije i najrasprostranjenije „udomaćene“ internacionalne bijele sorte - graševina, ovaj put iznova iz regije Slavonija i hrvatsko Podunavlje,
- Plavac Mali Gold Edition 2016, Vinogradi Volarević, na poziciji vina najznačajnije crne autohtone sorte – plavac mali, posebnog značaja za vinara i regiju Dalmacija, te
- Traminac Principovac 2019, Iločki podrumi, na poziciji predviđene za mirno vino internacionalnih sorti posebne stilistike koje upečatljivo prenosi karakter vinara, položaja i regije iz koje dolazi.
"S veseljem gledam u nastavak suradnje s Liburnia Rivierea & Villas, ali i sa svim ostalim najznačajnijim nositeljima turističke ponude i glavnim pokretačima razvoja grada Opatije i opatijske rivijere, jer sam sigurna da VINO jest, može i treba biti snažan gradivni element identiteta naše zemlje, na njenom putu ka boljoj afirmaciji njenih vrijednosti kao jedinstvene turističke, ali prije svega raznolike i elitne VINSKE destinacije, u svijest globalnog potrošača. Hrvatska vina i vinari, s jedne strane, ali i svi posjetitelji Opatije i naše zemlje s druge strane, to zaslužuju.", izjavila je Karmela Tancabel, autorica i vlasnica branda WinEmotionbyKT.
Vino je proizvod odnosno senzacija koje snažno utječe na emocije, a emocije su glavni gradivni element motivacije.
Upravo zato WinEmotionby KT stavljajući VINO u centar pozornosti i jest jedinstvena platforma koja kreiranjem doživljaja o i sa vinima i vinarima Hrvatske, osim višejezične sadržajne nadogradnje destinacije zapravo stvara motivaciju i šalje snažnu pozivnicu za ponovni posjet Opatiji kao svojoj omiljenoj destinaciji na novi WinEmotionbyKT doživljaj ili pak pozivnicu u otkrivanje neotkrivenih „dijelova“ hrvatskog vinskog, kulturno-povijesnog i turističkog mozaika.