Održana je konferencija za novinare na kojoj je najavljen 8. Pink Day - Međunarodni festival ružičastih vina, pjenušaca i šampanjaca i zanimljiv program ovog boutique festivala.
Ovu omiljenu vinsku manifestaciju, uz druženje s vinarima i maslinarima, obilježit će i zabavni program, nagrade i vrhunske radionice te brojna iznenađenja pa posjetitelje, ali i izlagače, očekuju razna iznenađenja i još ljepši, moderan prostor koji će biti ispunjen optimizmom i veseljem.
Pink Day se ove godine po prvi puta održava na natkrivenoj otvorenoj terasi novozagrebačkog muzeja MSU, i to u nedjelju – 27. lipnja. Premda su lokacija i datum održavanja zbog epidemioloških razloga i posljedica zagrebačkog potresa više puta mijenjani, festival i ovoga puta uspješno okuplja brojne domaće i inozemne proizvođače ružičastih vina, njih oko pedeset, sa 100-injak etiketa ružičastih vina. Sudjelovat će vinari, enolozi, profesionalci, stručnjaci i ljubitelji roséa a tu je, naravno, i važan dio Festivala – Green in Pink – s desetak najboljih hrvatskih proizvođača ekstra djevičanskog maslinovog ulja.
Na konferenciji za medije predsjednica udruge WOW i osnivačica Pink Daya Sanja Muzaferija, u društvu art-direktorice Vlaste Pirnat, domaćice Ane Lisak i predstavnika MSU-a, te u prisutnosti suorganizatora, agencije IMC, predstavila je novitete Pink Day-a. Premda Festival uvijek nudi tri ili više radionica vina i maslinovih ulja, sada je prvi puta, u suradnji s Miva Galerijom vina, organiziran i Masterclass - Svijet ružičastih šampanjaca grupacije Moët Hennessy powered by Premium Visa, koji je pobudio golem interes znalaca i rasprodan je u svega nekoliko dana. Posjetitelje čekaju još dvije radionice: Ružičasta Austrija, powered by Austrian Wine a uz pomoć Ureda Saveznog Ministarstva poljoprivrede, regija i turizma pri Veleposlanstvu Republike Austrije posvećena austrijskim roséima, te radionica ekstra djevičanskih maslinovih ulja, Istra: kraljica maslinovog ulja powered by Catering Lisak, pod vodstvom poznatog istarskog eksperta Edi Družetića koji je lani proslavio 40 godina rada u maslinarstvu.
„Izuzetno sam ponosna što nam je ove godine zemlja partner Austrija i što nam, usprkos još uvijek donekle problematičnim uvjetima, iz Austrije stiže pet izlagača a sve pod pokroviteljstvom Austrian Wine-a, ali najviše se ipak veselim da su izlagačka mjesta ovogodišnjeg Pink Daya odlično popunjena tri tjedna prije Festivala. Također mi je važno što pokušavamo, a vjerujem i uspijevamo, spojiti sve: zabaviti, podučiti, razveseliti i slaviti ružičasta vina u ružičastom raspoloženju. A ne zaboravljamo ni zdravlje i ekstra djevičanska maslinova ulja. Zahvaljujem se medijima koji nas vjerno prate i svima koji Pink Day doživljavaju onako kako sam ga i zamislila: kao festival optimizma i uživanja.“ – rekla je Muzaferija.
Ove godine Pink Day akcentuira prodaju vina, s obzirom da je vinarima prošla ali i ova godina bila izuzetno teška, a svaki vinar će od festivala na poklon dobiti deset ružičastih vrećica za prodaju svoga vina. Također, Pink Day nastavlja i s nagrađivanjem najmaštovitije i najkreativnije uređenog izlagačkog stola. Prošlogodišnju nagradu, ružičaste Jimmy Choo cipele, osvojila je talijanska vinarija Bottega, a ovoga puta dodijelit će se čak 4 nagrade. To će ponovno biti ružičaste Jimmy Choo cipele – ovoga puta model Smokey vrijedan tisuću dolara, umjetničko djelo „DESIDERIO N°1 ART MUST BE TASTED“ austrijskog umjetnika Andrewa Stixa, izrađeno specijalno za Pink Day, kao i Privee kozmetika Nikel, hrvatske inovatorice Mirjane Brlečić, ali i genijalni zatvarač za boce Coravin u vrijednosti 300 eura.
Najavljena je još jedna novost! Nevezano uz sam Festival, aktualnu ponudu svih hrvatskih roséa, ovih će dana ocijeniti samostalni žiri sastavljen od najiskusnijih hrvatskih vinskih sudaca. To je mini projekt „Drink Pink“ zamišljen u sklopu koncepta iVino, čiji su osnivači novinari Ana Rogač i Ivo Kozarčanin. Najbolja ružičasta vina po njihovom izboru i sudu odlučili su, logično, predstaviti i proglasiti pobjednike - upravo na Pink Dayu.
U sklopu konferencije za medije Kutjevo je održalo predstavljanje limitirane etikete Premium roséa za čiji dizajn je zaslužna upravo art – direktorica Pink Daya, Vlasta Pirnat, a poznati vinar s Plešivice, Krešimir Ivančić, premijerno je okupljenima predstavio svoj rosé provansalskog stila, Griffin Ambassador rosé, a kušala su se i istarska maslinova ulja.
Sve spomenuto, ali i još mnogo zanimljivog sadržaja očekuje Vas na 8. Pink Dayu, 27.lipnja 2021. godine u zagrebačkom Muzeju suvremene umjetnosti, MSU. Svi posjetitelji će, do isteka zaliha, na dar dobiti ružičaste naočale – da bi nakon dugog pandemijskog razdoblja svijet pokušali pogledati na vedriji i optimističniji način.
Muzaferija se zahvalila dugogodišnjim sponzorima: PBZ Card Premium Visi, ali i novim – austrijskim partnerima Austrian wine, Peugeotu, Meblu Kare i Cateringu Lisak. Zahvaljujući još jednom novom sponzoru, Krašu – djelić festivala će biti pretvoren u čokoladni lounge bar. Zahvalila se i medijima koji vjerno prate Pink Day i pozvala sve na službeni after party koji će se nakon završetka festivala održati u vinoteci i wine baru Bornstein na zagrebačkom Kaptolu.
Cijena ulaznice za Pink Day iznosi 150 kn, dok za članice udruge WOW iznosi 50 kuna, a kupiti ju možete na ulazu festivala.
Podršku ovom najposjećenijem jednodnevnom vinskom festivalu pružit će redom: PBZ Card Premium Visa, Austrian Wine, Peugeot, Kraš i Catering Lisak; zatim Jana, Kare, Jimmy Choo, 21 Production, LU events & Decorations, Hotel Esplanade, Nikel, Print Shop, Eviplast i Solana Ramova, a festival partner ove je godine Vinistra.
Medijski pokrovitelji Pink Daya su Jutarnji list, Telegram, Radio Laganini FM, Wish.hr, Menu.hr, Vinum.in. Pink Day možete pratiti i na društvenim mrežama: Facebook i Instagram.