Prva hrvatska utrka Djedova Božićnjaka održana je 21.12.2014. u Zagrebu, a više od 500 sudionika iz svih krajeva Hrvatske, odjevenih u kostim toga simpatičnog djedice, trčalo je po unaprijed određenoj stazi u središtu grada te tako ucrtalo Zagreb na kartu metropola u kojima su takve utrke već tradicionalno blagdansko događanje.
Revijalnoj utrci, koja promiče aktivan život i kretanje, a usto ima i humanitarni karakter, pridružile su se i brojne poznate osobe koje su podržale projekt i donijele poklone za djecu iz Gunje i Rajeva Sela. Projekt je organiziran pod pokroviteljstvom Grada Zagreba.
Utrka u kojoj su sudjelovali građani odjeveni u kostim Djeda Božićnjaka započela je točno u podne, a s Trga bana Jelačića djedice su trčali Mesničkom ulicom do Gornjega grada te Radićevom ulicom do cilja na Trgu bana Josipa Jelačića. U utrci nije bilo važno pobijediti, nego se dobro zabaviti i podržati njezin humanitarni karakter, no svi su sudionici dobili za uspomenu prigodnu zahvalnicu za sudjelovanje i bočicu Coca-Cole za osvježenje.
"Sretan sam što su se Zagrepčanke i Zagrepčani, ali i stanovnici drugih hrvatskih gradova odazvali u tako velikome broju i podržali ovu utrku. Ponosan sam što je i Zagreb napokon dobio svoju utrku Djedova Božićnjaka po uzoru na brojne svjetske metropole i vjerujem kako će ona postati tradicionalna te iz godine u godinu privlačiti sve više sudionika, ali i turista koji će htjeti biti dijelom ove manifestacije", izjavio je Aleksandar Kovačević iz agencije Idi za srcem, producent i realizator utrke. Ujedno je zahvalio svim partnerima koji su podržali projekt – Gradu Zagrebu, Večernjemu listu, Turističkoj zajednici grada Zagreba, Hrvatskomu Crvenom križu te Coca-Coli u Hrvatskoj.
"Coca-Colina utrka Djedova Božićnjaka dodatno je naglasila blagdansko raspoloženje na zagrebačkim ulicama i jako nas veseli podrška tomu projektu. Posebno nam je drago što je imala i humanitarni karakter pa smo, osim što smo se odlično zabavili, svi zajedno uljepšali blagdane djeci iz Gunje i Rajeva Sela. Hvala svima koji su se uključili u utrku i podržali ovaj projekt te zajedno s nama proširili radost", istaknula je Ana Kljaić, direktorica komunikacija i odnosa s javnošću tvrtke Coca-Cola Adria za Hrvatsku i Bosnu i Hercegovinu, glavnoga pokrovitelja utrke. Ujedno je podsjetila kako je upravo Coca-Cola davne 1931. godine osmislila lik Djeda Božićnjaka koji je i danas prepoznatljiv diljem svijeta.
Prije i nakon utrke, od 11.00 do 13.30, građani su mogli uživati u bogatom zabavno-glazbenome programu s nastupima plesnih i folklornih skupina, mažoretkinja te DJ-a s najpoznatijih radijskih postaja, a uoči utrke razgibali su se i zagrijali uz zumbu. Cjelokupan program pod nazivom „SVI zaJEDNO za RADOST BOŽIĆA" priređen je u partnerstvu s Večernjim listom.
"Večernji list suorganizator je prve utrke Djedova Božićnjaka u suradnji s Koncertnom direkcijom Zagreb i Turističkom zajednicom Grada Zagreba. Vjerujemo kako će, zahvaljujući kvalitetnoj suradnji s Coca-Colom i drugim pokroviteljima i suorganizatorima, ova utrka postati tradicionalna, kao i u drugim svjetskim metropolama, te biti važan dio prigodnoga blagdanskog programa u Zagrebu", izjavio je Norman Müller, direktor marketinga Večernjega lista, suorganizatora i medijskoga pokrovitelja programa.
Coca-Colina utrka Djedova Božićnjaka uz zabavan i revijalan imala je i humanitarni karakter pa su organizatori pozivali građane da na Trg bana Josipa Jelačića ponesu i prigodan poklon za djecu iz Gunje i Rajeva Sela te ga predaju na štand Hrvatskoga Crvenog križa. Svi prikupljeni pokloni bit će isporučeni djeci u osnovnoj školi u Gunji te će im tako sudionici utrke uljepšati nadolazeće blagdane.
"Zahvaljujem svima koji su se uključili i u humanitarni dio akcije te prigodnim poklonima uljepšali blagdane djeci iz Gunje i Rajeva Sela. Hrvatski Crveni križ uvijek rado podržava ovakve vrijedne akcije kojima pokazujemo kako mislimo na one kojima je pomoć najpotrebnija. Uspjeh humanitarnoga dijela akcije zasigurno ne bi bio takav bez pomoći volontera i djelatnika Hrvatskoga Crvenog križa, ali i organizatora te svih ostalih partnera u projektu", izjavio je Robert Markt, izvršni predsjednik Hrvatskoga Crvenog križa, organizatora humanitarnoga dijela utrke.
Utrka Djedova Božićnjaka završnica je bogatoga ovogodišnjeg zagrebačkog adventskog programa, a želja je svih organizatora da postane tradicionalno događanje koje će dodatno doprinijeti jačanju ugleda Zagreba i privlačenju još većega broja stranih i domaćih turista u Zagreb tijekom adventa.