Četvrtak, 23 Travanj 2015

Nick Tsiros, Radisson Blu i DWE

(Reading time: 1 - 2 minutes)
Nick Tsiros, Radisson Blu i DWE

 

Nick Tsiros je glavni manager hotela Radisson Blu, u kojem se, sada već drugu godinu za redom, održava business dio Dalmacija Wine Expa, a kako g. Tsiros najavljuje, ovo je tek početak.


Radisson Blu Resort Split ugostio je Dalmacija Wine Expo drugi puta za redom. Jeste li zadovoljni prošlogodišnjim festivalom i je li zadovoljio Vaša očekivanja?

Dalmacija Wine Expo je bio nešto novo za Split i jedno izvrsno iskustvo za naš hotel. Pozitivne povratne informacije koje smo dobili od vinara, dobavljača i profesionalnih ugostitelja bile su oduševljenje za nas, odmah smo to uzeli kao znak da smo ispunili očekivanja.

 Koliko važnim smatrate ovakve manifestacije, promociju vinske kulture, bogatstva dalmatinske kuhinje i isticanje važnosti edukacije i napredovanja u ugostiteljstvu?

Vjerujem da su ovakva događanja prava prilika za okupljanje publike koja će cijeniti ono što Hrvatska ima za ponuditi. Ovaj događaj ima dobre uvjete za rast u narednim godinama kad očekujemo i više suradnje među partnerima, a smatram da je važno naglasak stavljati na edukaciju mlađih generacija o važnosti ove grane privrede i ulozi koju ona igra u lokalnoj ekonomiji.

Vodite Radisson Blu u Splitu već neko vrijeme. Koji je glavni motiv koji Vas vodi ka usavršavanju i napretku u svakodnevnom poslu?

Potrebe i očekivanja gosta se neprestano mijenjaju. Split je izrastao u turističku destinaciju koja od nas iziskuje da se nosimo s novim zahtjevima i novim tržištima koja nas otkrivaju. Stalno napredovanje i odgovor na ove rastuće zahtjeve glavni je pokretač našeg napretka.

Što mislite o hotelskoj ponudi u našoj zemlji?

Hotelska industrija raste, vidim mnoge pozitivne trendove. Hrvatska se sada natječe s važnijim Europskim zemljama i kvaliteta je naglo porasla posljednjih godina kao rezultat toga. Puno je veća ponuda različitih tipova hotelskog smještaja što privlači i raznovrsnija turistička tržišta.

Koji su čimbenici od presudne važnosti za uspješno vođenje hotela?

U svakom je tipu biznisa vodstvo izazov i zahtjeva puno rada želite li biti među prvima. Slušati goste i reagirati na povratne informacije vrlo je važno za uslužne djelatnosti. To čini biznis uspješnim.

Kada zapošljavate nove djelatnike, na što najviše obraćate pažnju? Koji je aspekt za Vas najvažniji?

Onaj duh i stav „da, mogu" je nešto što tražimo. To nam je u poslu vrlo važno, jer zadatke možete naučiti, ali predanost dolazi iz srca.