Sve i svašta

O pivu, kavi, čajevima, drugim bezalkoholnim i alkoholnim pićima, opremi, trgovinama i o svemu i svačemu...

(Reading time: 1 minute)
Već punih 25 godina King sladoledi predstavljaju sinonim za slatki užitak, a kada k tome dodamo i „radost  dijeljenja“ finog deserta, nastanu nove King čaše od 450 ml koje donose…
(Reading time: 1 minute)
Split Gourmet Expo 2020: Od natjecanja barmena, kuhara, pizzaiola do edukacija o Napolitani, barskim mješavinama i zalivenim kolačima (3. & 4. prosinca 2020.) Drugi dan Split Gourmet Expoa, gastronomskog festivala…
Četvrtak, 03 Prosinac 2020

European Beer Challenge 2020 pobjednici

(Reading time: 1 minute)
Passion Sour NOEL osvojilo je Oskara pivo – The European Beer Challenge 2020 Craft pivovara Varionica oduševila je industriju na najbitnijem Europskom natjecanju piva. „Ova nagrada je najveće priznanje u…
(Reading time: 1 minute)
Split Gourmet Expo 2020: Festival znanja, vještina i tehnika kuhara i konobara - (srijeda 2. prosinca 2020.) "Manifestacije poput Split Gourmet Expoa iznimno su značajne za grad i ugostiteljsku djelatnost…
(Reading time: 1 minute)
Linija Franck Specialty kava sadrži ručno birana i zasebno pržena zrna kave autentičnog podrijetla iz posebno odabranih plantaža Kenije, Paname i Indonezije, a dostupna je u ograničenim količinama putem Franck…
(Reading time: 1 minute)
Unaprijeđene recepture cijelog NESCAFÉ GOLD CAPPUCCINO asortimana u domove donose još više uživanja u bogatim okusima kave Novost koja će grijati srca pravih ljubitelja kave u hladnim mjesecima pred nama…
(Reading time: 1 minute)
Projekt „Startaj Hrvatska” pokrenut je kako bi inovativnim hrvatskim poduzetnicima i startupima pomogao u plasmanu njihovih proizvoda na police velikog trgovačkog lanca. Osam kandidata koji su kroz projekt predstavili svoje…
(Reading time: 1 minute)
METRO zadržao svoju reputaciju jednog od najodrživijih svjetskih trgovaca METRO, vodeći međunarodni veleprodajni lanac, i ove je godine uvršten u Dow Jones indeks održivosti čime je potvrdio svoju predanost održivom…
(Reading time: 1 minute)
Epidemiološka situacija jako je utjecala na učestalost posjeta trgovačkim centrima jer više od polovice (52,9%) ispitanih građana navodi da sada rjeđe odlaze u trgovačke centre Svi građani posjećuju trgovačke (shopping)…
(Reading time: 1 minute)
U skladu s aktualnim potrošačkim trendovima, Franck kontinuirano nadopunjuje svoj liniju instant cappuccina brojnim novitetima, a sada se u širokoj ponudi raznovrsnih okusa nalazi i jedan novi, potpuno drugačiji -…
Stranica 17 od 108