Institut za ambalažu i tiskarstvo Tectus - IatT, tvrtka Tectus d.o.o. i stručni časopis Ambalaža/REGprint iz Zagreba devet godina za redom organiziraju dodjelu nagrada za najbolju ambalažu na tržištu regije REGPAK (Bosna i Hercegovina, Crna Gora, Hrvatska, Makedonija, Slovenija i Srbija). Cilj REGPAK-a je prikaz najviših dosega ambalažnih rješenja domaćih robnih marki na tržištima regije.
Ocijenjeno više od 100 nominacija, a nagrada REGPAK dodjeljuje se najboljoj ambalaži:
- proizvoda na tržištu regije
- serije proizvoda na tržištu regije.
Za najbolju ambalažu pojedinačnog proizvoda nagrađen je Obrt Zure iz Lumbarde za proizvod „Quinta Essentia pjenušac Zure“. Autorica dizajna je Tonka Lujanac.
„Naš dugogodišnji cilj je promovirati i nagraditi proizvođače, dizajnere i korisnike ambalaže, koja je važno sredstvo zaštite, identifikacije i promocije proizvoda te pomicati granice u promišljanju ambalaže. Neprekidno se trudimo uvesti nove standarde u ambalažnu industriju te potaknuti struku da odgovori na suvremene globalne izazove. Dobitna kombinacija je kvalitetan proizvod u dobro osmišljenoj ambalaži. Svi naši dobitnici su nositelji znaka CROPAK i REGPAK i stječu pravo izravne nominacije za prestižnu nagradu za najbolju ambalažu na svijetu, WorldStar, koju već 58 godina dodjeljuje Svjetska organizacija za ambalažu – WPO. Svim nagrađenima još jednom iskreno čestitam.“ , prilikom dodjele je izjavila Drena Milijević, ravnateljica Instituta za ambalažu i tiskarstvo Tectus –IatT, članica Upravnog odbora Svjetske organizacije za ambalažu i Svjetskog ocjenjivačkog suda za nagradu najboljoj ambalaži na globalnoj razini WorldStar.
Tonka Lujanac diplomirani je grafički dizajner sa studija dizajna u Zagrebu. od 1996. godine radi kao grafički dizajner, art direktor te kreativni direktor s višegodišnjim iskustvom rada u vodećim hrvatskim reklamnim agencijama. trenutno radi kao samostalni umjetnik.
Ima višegodišnje iskustvo u dizajnu i oglašavanju kao dizajner te art i kreativni direktor, radeći s domaćim i međunarodnim klijentima. Radila je na osmišljavanju i razvijanju komunikacijskih strategija za klijente te kreiranju i produkciji cjelovitih reklamnih kampanja kroz više medija. Kao art direktor radila je na mnogim složenim projektima (vizualni identiteti, razvoj pakiranja, web…). Dizajnirala je i vizualni identitet G.E.T. Reporta.
Svojim radovima osvojila je brojne nagrade i priznanja.