Zadnji dan 2014. godine iz luke Rijeka krenula je pošiljka biranih hrvatskih vina za japansko tržište. Nakon mjesec dana putovanja brodom, vino je stiglo u Tokio, taman pred početak sajma Super Market Trade Show koji se održao u Tokyo Big Sight centru od 10.-12.02.2015., gdje je japanski kupac Fuji Trading Co. predstavio hrvatska vina.
Prvi kontakti s kupcem iz Japana bili su u rujnu 2014. u Kraljevskim vinogradima u Petrčanima, gdje je na prezentaciji osim vina domaćina i Belja d.d., Frankovka iz PP Orahovice izazvala poseban interes.
Vinari iz Kraljevskih vinograda bili su u posjetu sajmu i prenose pozitivne reakcije posjetitelja na hrvatska vina, uz informaciju da je polovica poslanih vina raprodana već na samom sajmu.
Sajam je posjetilo gotovo 85.000 poslovnih ljudi, vlasnika robnih centara, trgovina, restorana i hotela. Velika je ponuda vina iz cijelog svijeta, posebice iz Francuske, Italije, Španjolske, Kalifornije i Čilea, ali uz dobru pripremu promidžbenih materijala i trud našeg partnera, Japanci su imali priliku čuti o Hrvatskoj kao zemlji izvrsnih vina. Optimistično vjerujemo da uskoro slijedi nova veća narudžba vina, a spremni smo i na proširenje asortimana i kvalitetnih i vrhunskih vina – rekao je Josip Tokić, voditelj PJ voćarstvo i vinogradarstvo PP Orahovica.
PP Orahovica d.d. posjeduje 192 Ha vlastitih nasada vinograda, uz godišnju proizvodnju do 1 milijun litara vina. Silvanac zeleni je ponos vinarije i uz Graševinu i Frankovku čini okosnicu sortimenta. Odnedavno je i Pinot sivi u ponudi kao vrhunsko vino.
Frankovka izvežena u Japan kvalitetno je vino berbe 2012, karakteristične, živahne rubin crvene boje, razvijene arome zrelog crvenog voća, naročito višnje. Jednogodišnje odleža-vanje čini ovo vino jednim od najboljih crnih kontinentalnih vina. Srednje alkoholne jakosti od 12,9% vol. i ugodnih kiselina, posebno je pitka, gotovo idealna za druženja uz roštilj, tamna mesa i dobro začinjena jela. Najbolja je rashlađena na 14-16°C.