Petak, 18 Lipanj 2021

Kompanije Fortenova grupe osvojile ukupno 5 nagrada na Ideja X natjecanju

Napisao:  G.E.T.
(Reading time: 2 - 3 minutes)
Kompanije Fortenova grupe osvojile ukupno 5 nagrada na Ideja X natjecanju

Konzum, Ledo i Jamnica osvojili nagrade za najbolje komunikacijske projekte

U sklopu nedavno održanog zagrebačkog događanja Dani Komunikacija ove su se godine dodijelile nagrade hrvatske komunikacijske industrije za najbolja i najkreativnija tržišna komunikacijska ostvarenja. U iznimno jakoj konkurenciji koja se sastojala od rekordnih 163 prijavljenih projekata, kompanije Fortenova grupe - Konzum, Jamnica i Ledo osvojile su ukupno 5 nagrada za svoje komunikacijske kampanje. Jamnica je svoje obje zlatne nagrade osvojila za komunikacijsku kampanju Botanice, dok su Ledove King čašice osvojile zlatno priznanje nagrade X u skupini Best of Ad-Making i zlatno priznanje u skupini Best Branding & Rebranding. Konzumov projekt “Najbolje iz Hrvatske”, osvojio je srebrnu Ideju X u kategoriji Best of Ad-Making/Film.   

“Nagrade struke važna su potvrda kvalitetnog fokusa i usmjerenosti tržišnog komuniciranja Fortenova grupe i njenih operativnih kompanija, na želje, potrebe, navike i preferencije naših kupaca. Ova priznanja pred nas istodobno stavljaju i odgovornost za izvrsnost u budućim komunikacijskim projektima za koje sam sigurna da će ,kao i do sada, sadržavati inovaciju, vrhunski dizajn, važne iskorake i kreativna rješenja te će biti predani održivom razvoju.“ istaknula je Marina Burazer, direktorica marketinga Fortenova grupe.

Jamnica i agencija Señor dobitnici su zlatne IdejeX u skupini kategorija Best on Market za projekt Iz vrta prirode u kategoriji Bezalkoholna pića. Za isti projekt odnosno kampanju osvojili su i zlatno priznanje nagrade X u skupini Best of Ad-Making u kategoriji Film. Jamnica je u sklopu kampanje s Botanicom imala za cilj promovirati filozofiju uživanja bez grižnje savjesti. Pritom je naglasak stavljen na jedinstven, novi i inovativan prirodan proizvod bez dodanog šećera od pomno biranih sastojaka. Kroz projekt Iz vrta prirode uspješno su iskomunicirane sve komparativne prednosti Botanice, kao linije laganih i premium bezalkoholnih pića na bazi gazirane prirodne mineralne vode, obogaćene s 10 posto voćnog soka i biljnim aromama, a koja dolazi u dvije kombinacije okusa: naranča i pelin te limun i menta.  

Kompanije Fortenova grupe osvojile ukupno 5 nagrada na Ideja X natjecanjuLedo je osvojio dvije nagrade za dizajn i branding. King čašice, čiji dizajn potpisuje Studio Sonda, osvojile su zlatno priznanje nagrade X u skupini Best of Ad-Making i zlatno priznanje u skupini Best Branding & Rebranding. King čašice koje dolaze u četiri popularna okusa – čokolada, vanilija, pistacija i karamela, lansirane su prošle godine te predstavljaju prvo proširenje brenda King u nove formate izvan kategorije sladoleda na štapiću. Čašice su predstavljene kao inovativni sladoledni desert koji donosi novo iskustvo konzumacije King sladoleda. Strateško širenje brenda zahtijevalo je uočljiv, zaigran i suvremen dizajn, pa su tako King čašice dobile iznimno koloritan i apstraktan vizualni identitet, čime su se uspjele istaknuti i diferencirati od konkurencije. Osim ovog priznanja, King čašice su ujedno osvojile i Red Dot Award, najprestižniju svjetsku nagradu u svijetu dizajna, u kategoriji Brands & Communication design - Food design. 

Konzumova kampanja “Najbolje iz Hrvatske“, osvojila je srebrnu Ideju X u kategoriji Best of Ad-Making/Film. Ova je komunikacijska kampanja realizirana u suradnji s ZOO agencijom i produkcijskim timom, a proizašla je iz Konzumove dugogodišnje posvećenosti domaćoj proizvodnji i njenom plasmanu te strateškom podupiranju domaćih dobavljača. Konzum je tako glavni partner hrvatskih proizvođača voća i povrća, čiji proizvodi čine oko 80 posto ukupnog Konzumovog prometa u toj kategoriji. Godišnje se u Konzumu proda više od 13.000 tona domaćeg svježeg mesa, a  čak 70 posto prodane svježe morske i slatkovodne ribe Konzum osigurava kroz suradnju s vodećim domaćim ribarima i uzgajivačima. Konzum je ujedno u sklopu ovog projekta dodatno podizao svijest o važnosti kupnje domaćih proizvoda - provjerene i izvorne kvalitete te svježine, čime se i dugoročno čuvaju radna mjesta i domaće gospodarstvo.