Četvrtak, 14 Svibanj 2020

Ledo donira Hrvatski Crveni Križ i najugroženije obitelji

Napisao/la:  404 PR
(Reading time: 1 - 2 minutes)
Ledo donira Hrvatski Crveni Križ i najugroženije obitelji

Ledo Quattro od prodaje svakog Quattro sladoleda donira 2 kune humanitarnoj akciji Crvenog križa „Vaš dar za pravu stvar“ za pomoć potrebitim obiteljima.

Ledo je pokrenuo kampanju „Ponesi me doma“ u sklopu koje zajedno sa svojim kupcima i svojim brendom Quattro kao omiljenim obiteljskim sladoledom, pomaže potrebitim obiteljima i pojedincima u cijeloj Hrvatskoj. Kupnjom svakog Quattro sladoleda od 1650 ml u periodu od 8. svibnja do 7. lipnja, Ledo  će  donirati 2 kune Hrvatskom Crvenom križu.

Sva tako prikupljena sredstva od prodaje Quattro sladoleda, Ledo će darovati Crvenom križu koji će ih, u sklopu svoje humanitarne akcije „Vaš dar za pravu stvar“, namijeniti osiguranju toplog obroka i osnovnih prehrambenih namirnica za najpotrebitije članove zajednice. 

Navedena sredstva omogućit će kupnju i distribuciju paketa hrane potrebitim obiteljima kako bi im olakšali svakodnevni život. Jedan paket u vrijednosti 250 kuna sadrži prehrambene namirnice za dvije osobe poput soli, brašna, ulja, šećera, riže, tjestenine, juha u vrećici, ribljih i mesnih konzervi te je dostatan za dva tjedna.

Ledo je krajem travnja također donirao 100.000 kuna za četiri zagrebačke bolnice i Ustanovu „Dobri dom“. Na razini Fortenova grupe u čijem sustavu Ledo posluje, u posljednjem periodu borbe protiv pandemije koronavirusa ukupan iznos donacija na regionalnoj razini premašio je 4 milijuna kuna.

"Veseli nas što je Ledo prepoznao vrijednost projekta Vaš dar za pravu stvar. Nažalost, situacija je takva da imamo puno ljudi u potrebi i njima će ovi paketi s osnovnim životnim namirnicama itekako dobro doći. U njihovo ime i u ime Hrvatskog Crvenog križa upućujem iskrenu zahvalu tvrtki Ledo. Samo zajedničkim snagama možemo mijenjati društvo nabolje", izjavio je Robert Markt, izvršni predsjednik Hrvatskog Crvenog križa.

Više od 8.000 obitelji u Hrvatskoj nemaju za dnevni obrok, stoga Quattro ovom akcijom želi podignuti svijest o tom problemu te potaknuti građane na solidarnost. Kupnjom Quattro sladoleda svaki pojedinac može učiniti dobro djelo te tako omogućiti da što veći broj paketa bude dostavljen onima koji ih najviše trebaju.

U nastavku se nalazi i video spot kampanje „Ponesi me doma“.