Splitski proizvođač u potpunosti se fokusira na vina i Pipi koje povodom velike obljetnice sprema za strano tržište
Badel 1862 postigao je konačan dogovor s Dalmacijavinom o preuzimanju intelektualnog vlasništva nad brandovima jakih alkoholnih pića te poznate splitske tvrtke.
Ugovor je sklopljen 15. siječnja te će Badel uskoro krenuti u proizvodnju brandova jakih alkoholnih pića Dalmacijavina u svojim pogonima u tvornici Vinoploda u Šibeniku, čime se proizvodnja i punjenje tih brandova ponovno u potpunosti vraća u Dalmaciju. Preuzimanjem Pelinkovca, Travarice, Orahovca i ostalih brandova Dalmacijavina, Badel 1862 kao najveći proizvođač jakih alkoholnih pića na hrvatskom tržištu dodatno učvršćuje svoju poziciju.
“Ponosni smo što u svoj asortiman dobivamo cijeli niz kvalitetnih renomiranih proizvoda. Nalazimo se u ciklusu u kojem nam je cilj nastaviti s oporavkom i jačanjem domaće proizvodnje alkoholnih pića u kojoj Hrvatska ima vrijednu tradiciju i znanje. Nakon preuzimanja Vinoploda, ovaj posao s Dalmacijavinom bio je logičan nastavak, čime smo spojili najveći dio proizvodnje jakih alkoholnih pića i postali ozbiljan igrač i na međunarodnom tržištu” naglašavaju iz Badela 1862.
Zadovoljan ovim poslom je i direktor Dalmacijavina Luka Diel Zadro.
"Tvrtka Badel 1862 preuzela je od nas brendove jakih alkoholnih pića dok sva infrastruktura, počevši od pogona, podruma, skladišta, ostaje u našem vlasništvu. Smatram da je ovo velika stvar za hrvatsku industriju alkoholnih pića u kontekstu zajedničke borbe protiv uvoza. Badel 1862 ima veliku ambiciju i interes nastaviti prodavati kvalitetne brandove Dalmacijavina, koji su se do sada teže prodavali u Zagrebu i ostatku Hrvatske. Njihova veličina i prodajna mreža im omogućava nešto što manjim igračima na tom tržištu nije moguće. To znači da će Badel 1862 rasti, a to može biti samo dobro i za sektor i za tržište. Drago mi je da se naša industrija konsolidira. Mala smo država s previše uvoza i zato su ovakve akvizicije domaćih tvrtki pozitivne", kazao je Luka Diel Zadro.
O daljnjim planovima preko 70 godina stare dalmatinske tvrtke koja je preko dva desetljeća vegetirala i propadala kaže: "Od preuzimanja Dalmacijavina ne mirujemo i svaki potez koji smo povukli se pokazao dugoročno ispravnim. Radimo na tome da Dalmacijavino posluje pozitivno, osnažuje svoje brandove i širi se na tržišta na kojima do sada nismo bili. Ova promjena nam otvara mogućnost da se snažnije fokusiramo na vina i Pipi u kojima vjerujemo da imamo dugoročno konkurentnu priču. Nedavno smo bili na sajmu u Šangaju i u razgovoru smo s puno kineskih firmi, a upravo sada smo na sajmu u Berlinu. Rezultati Pipija su revolucija sami za sebe, a sljedeće godine brand Pipi slavi 50. rođendan na što smo jako ponosni i vjerujem da ćemo to obilježiti na dostojan način. Imamo veliku perspektivu, osobito na stranim tržištima te i na tome sada radimo intenzivnije nego ikad."