Petak, 17 Siječanj 2020

Atlantic Grupa na najvećem prehrambenom sajmu u svijetu

Napisao/la:  Redagencija PR
(Reading time: 2 - 3 minutes)
Atlantic Grupa na najvećem prehrambenom sajmu u svijetu

Na jednom od najznačajnijih svjetskih sajmova u prehrambenoj industriji “Međunarodni zeleni tjedan Berlin 2020.”, kojeg godišnje posjeti više od 400 000 posjetitelja i kojem je Hrvatska ove godine zemlja partner, među  vodećim svjetskim kompanijama predstavila se i Atlantic Grupa s paletom poznatih brendova: Argeta, Barcaffe, Donat, Cedevita i Cockta. Prvog dana sajma, koji je i najvažniji za izlagače, hrvatski paviljon posjetili su predsjednik Vlade Andrej Plenković u društvu ministrice poljoprivrede Marije Vučković i predsjednika Hrvatske gospodarske komore Luke Burilovića, a tradicionalnu jutarnju kavu s posebnom porukom popili su na izložbenom prostoru Atlantic Grupe. Kao regionalni lider u segmentu proizvodnje hrane i pića Atlantic Grupa promiče koncept održivog poslovanja, shvaćajući odgovornost koju ima kao važan gospodarski subjekt, nastojeći u svoje procese u što je moguće većoj  mjeri implementirati ekološki prihvatljive i energetski učinkovite principe.

“Naš pristup održivosti uključuje pametno iskorištavanje lokalnih resursa te brigu o zajednici što podrazumijeva i brigu o okolišu. To podrazumijeva inzistiranje na održivosti kroz cijeli vrijednosni lanac, od nabave sirovina, proizvodnje, preko logistike do savjesne konzumacije. Nove generacije sve više pažnje posvećuju ovim pitanjima i  biraju brendove koji su osviješteni, ekološki prihvatljivi i originalni, a mi im imamo što ponuditi”, izjavio je ovom prilikom Emil Tedeschi, predsjednik Uprave Atlantic Grupe.

Strategija koju Atlantic Grupa implementira posljednjih godina, a koja se fokusira na smanjenje ekološkog otiska, pokazuje značajne rezultate. S obzirom na proizvodne kapacitete, količina otpada koju kompanija generira u sklopu proizvodnih i distributivnih aktivnosti smanjena je za 18 posto u posljednje četiri godine. U istom razdoblju količina otpada koji opterećuje deponije je prepolovljena. Odličan primjer je također smanjivanje potrošnje vode za 5 posto tijekom posljednje tri godine, što je količina vode s kojom bi se moglo napuniti 10 olimpijskih bazena. Posebno je naglašeno kako nema alternative održivom poslovanju pa je uz vlastito dizanje ljestvice važno također  partnere i potrošače poticati na odgovorno ponašanje prema okolišu.

Svoj doprinos tzv. zelenoj inicijativi, uz bok najjačim svjetskim proizvođačima, predstavili su na sajmu u Berlinu i brendovi Atlantic Grupe. Argeta je napravila veliki korak prelaskom s klasične na aluminijsku ambalažu, smanjujući ugljični otisak te količinu otpada. U kategoriji kave, Barcaffe se pohvalio inovacijama u proizvodnji ambalaže, koja se sastoji od 70 posto obnovljivih izvora te smanjenjem težine ambalaže što je rezultiralo smanjenjem emisije stakleničkih plinova za 63 posto. Briga o održivosti prirodnih resursa nit je vodilja i u strategiji branda Donat Mg, koji se puni s onoliko prirodne mineralne vode koliko samostalno istječe iz izvora, a neprekidnim nadzorom razine podzemne vode osigurava se dostupnost izvora i budućim generacijama. Inovacija na kojoj se u Donatu ubrzano radi je i razvoj punjenja u 100 % recikliranoj plastičnoj ambalaži. Cedevita je pak najavila da u 2020. godini prelazi na novu ambalažu što će smanjiti ambalažni otpad za 180 tona, a ugljični otisak za 269 tona emisije CO2 na godišnjoj razini. Aspekti održivosti već su tradicionalno vezani za brand Cockta koji je poseban po autentičnom okusu baziranom na biljnim ekstraktima i prirodnom CO2 te se može pohvaliti kako ne sadrži umjetne arome niti kofein.

Originalni, autentični proizvodi koji se baziraju na autohtonim recepturama zainteresirali su posjetitelje sajma „Zeleni Tjedan Berlin 2020.“ koji promovira održive principe proizvodnje u prehrambenoj industriji kao jednoj od najjačih svjetskih gospodarskih grana. Proizvođači iz cijelog svijeta koriste priliku da se na Zelenom Tjednu u Berlinu predstave najširoj stručnoj i širokoj publici. Prodajni karakter sajma izaziva veliki interes kod posjetitelja što pokazuje brojka od čak 50 milijuna eura prometa tijekom sajma. Ove godine na sajmu se predstavlja gotovo 1700 izlagača iz 69 zemalja, a Hrvatska kao zemlja partner izaziva veliki interes javnosti i medija.