Hešteg #sladoledzašeranje na dva štapića kombinira ukusnu vaniliju s preljevom od naranče, a idealan je za dijeljenje s najbližima, jer se lako može prepoloviti
U novu sladolednu sezonu Ledo je ušao s čak 44 nova sladoleda koje odlikuju inovativnost u okusima, oblicima i vizualnom identitetu. Među njima se izdvaja Hešteg, sladoled na dva štapića, jedinstven po obliku u cijelom svijetu. Njegovu jedinstvenost prepoznala je i struka, dodijelivši mu nagradu CROPAK za najbolji grafički dizajn.
Hešteg #sladoledzašeranje kombinira ukusnu vaniliju s preljevom od naranče, a idealan je za dijeljenje uživo, kao što znak # služi za dijeljenje na društvenim mrežama. Dva štapića Heštega lako se mogu razdvojiti i tako sladoled podijeliti sa svojim bližnjima, prijateljima ili simpatijom.
U konkurenciji mnogobrojnih ambalaža iz cijele Hrvatske, koje su se ove godine natjecale na Festivalu ambalaže FEST.A CROPAK, Hešteg #sladoledzašeranje izdignuo se iznad ostalih i osvojio prestižnu titulu serije ambalaže s najboljim grafičkim dizajnom. Tako je priča o Heštegu, jednom od komunikacijski najinovativnijih proizvoda na tržištu, sada lijepo zapakirana uz ovo priznanje struke.
''Današnji klinci žele sve sada i odmah. Također sve što dožive, odmah dijele na društvenim mrežama. Upravo za njih osmišljen je ovaj proizvod koji će svojom jedinstvenošću postati dio njihog vizualnog vokabulara”, rekao je autor ambalaže, Darko Bosnar, Art&Innovation Director iz Imaga.
„Upravo je inovativnost, uz kvalitetu sirovina i modernu tehnologiju, temelj na kojem Ledo gradi svoju uspješnu strategiju osvajanja i zadržavanja jake i stabilne pozicije u regiji, ali i ostatku svijeta.Izuzetno smo ponosni što smo u Hrvatskoj i svijetu prepoznati po inovativnosti, a to je potvrđeno i nagradama koje su još jedno od priznanja timu koji je zadužen za inovacije“, izjavila je Ana Štebih, direktorica marketinga i razvoja Ledo d.o.o.
Koliko je ta strategija uspješnapotvrđuje i zadnje istraživanje Euromonitora, prema kojemu Ledo čvrsto drži visok udjel na tržištu cijele Adria regije, kao i analiza koju je proveo Mintel,svjetski poznatakompanija za business intelligence.
Stalni razvoj novih proizvoda za različite skupine potrošača i vrlo širok raspon inovativnih okusa jamče daljnji napredak na tržištu, zbog čega u Ledu očekuju da će ove godine srušiti sve rekorde. Ledo u svom asortimanu ima ukupno 210 različitih sladoleda, a trećinu svoje proizvodnje izvozi na više od dvadeset stranih tržišta u Europi, Africi i Aziji. Ostvaruje i jako dobru suradnju s nekim od najpoznatijih svjetskih kompanija te bilježi godišnji rast izvoza 30% na tržištima izvan regije.
Međunarodni ugled Leda potvrđen je i nizom nagrada za inovativnost na svjetskim skupovima i sajmovima. Tako je Međunarodno udruženje proizvođača sladoleda (IICC) Ledovu Tortu od čokolade na štapiću proglasilo najinovativnijim sladoledom, dok je Torta od borovnice i bijele čokolade osvojila i titulu najboljeg sladoleda na svijetu.