Promohotel kao odlična startna pozicija za pripremu sezone, ove godine je za svoje 35. izdanje, napravio korak više i organizirao PromoForum – konferenciju koja je fokusirana na razvoj ljudskih potencijala – aspekt turizma koji je najviše zanemaren.
Za sve poslodavce, direktore i voditelje odjela i timova u hotelima, restoranima, kampovima, malim obiteljskim hotelima, turističkim agencijama i wellness centrima koji:
- ne znaju kako „pomiriti“ generacijske razlike na radnom mjestu
- žele saznati kako nas naš mozak sprječava da napredujemo na radnom mjestu,
- planiraju zapošljavati stranu radnu snagu ili imaju problem kod njihovog uključivanja u organizaciju i okruženje,
- nisu zadovoljni dosadašnjim načinima mjerenja zadovoljstva djelatnika, organizacijske kulture i sl. jer na njima žele temeljiti svoje odluke,
- žele smanjiti stres i povećati učinkovitost timova na radnom mjestu,
- imaju problem s mlađim generacijama i njihovim načinom funkcioniranja u timu,
- imaju djelatnike koji su u kontaktu s gostima kao „dodavače“, „izlagače“, „nosače“ , umjesto da su prodavači usluge, proizvoda i objekta,
- primjećuju da je došlo vrijeme za nove načine prodaje,
- osjećaju da dio novca ostavljaju konkurenciji jer im djelatnici nisu dovoljno osposobljeni,
- osjećaju da moraju nešto promijeniti i u svom osobnom načinu funkcioniranja kako bi radili pametnije, a ne napornije,
PromoForum je izvrsna prilika za čuti rješenja, iskustva i steći nove perspektive za rješavanje problematike vezane za ljude te poboljšanje svog poslovanja.
Održava se 13. 2. 2020. u dvorani Žatika, na prvom katu, gdje će sjajni predavači kao što su Dalibor Šumiga, Dragan Vojvodić, Rudolf Štefan, Marinela Dropulić Ružić, Monika Ivanović, Bernard Šutić, Kenan Crnkić, zasigurno dati odgovore na brojna pitanja koja muče poslodavce u turizmu i ugostiteljstvu.
Rudolf Štefan, nagrađivani chef i vlasnik jednog od najcjenjenijih restorana u Hrvatskoj s Michelinovom zvjezdicom predstavit će svoj put, izazove i rješenja stvaranja tima koji živi za objekt, načine integriranja mlađih generacija, iskustva Chefs’ Stage-a te svoje viđenje budućnosti ugostiteljstva.
Dragan Vojvodić iz Sandler Srbije, stručnjak za prodaju i autor bestsellera „Hraniti Ego ili Porodicu“ uvodi u područje netradicionalne prodaje jasno poentirajući da je svaki djelatnik, a posebno onaj u izravnom kontaktu s gostom i klijentom zapravo prodavač. Odnosno da se treba iz „dodavača“ transformirati u prodavača, ali ne na način na koji smo naviknuli – jer je on zastario i predvidljiv, a koristi ga i konkurencija.
Monika Ivanović, employer branding koordinatorica iz Infobipa, fokus stavlja na vrlo važnu i aktualnu temu, pri čemu objašnjava i naglašava ključne korake, rješenja i iskustva uključenja (onboardinga) i prilagodbe stranih zaposlenika u naše okruženje.
Dalibor Šumiga iz Promosapiensa kao stručnjak za bihevioralni marketing i Google Growth Engine ambasador će kroz nevjerojatne primjere iz psihologije i bihevioralne ekonomije predstaviti koliko je zapravo loših šefova u poduzećima, kako nas naš mozak sprječava da napredujemo na radnom mjestu i kolike su šanse da nas zamijene roboti
Marinela Dropulić Ružić iz Meraklisa, kao stručnjakinja za istraživanja & HR, približit će publici koncept NeuroHR kao metodologije internog istraživanja na temelju kojih se objektivno i nepristrano mogu donositi odluke i daljnji koraci za timove.
Bernard Šutić iz The Walnut Grove Group kao iskusni facilitator, publiku će provesti kroz specifična rješenja za veću angažiranost i manji stres, uključujući danske poslovne simulacije za prevenciju stresa, liderstvo i učinkovit timski rad.
I na kraju, pozornica se prepušta dr. sc. Kenanu Crnkiću, bestseller autoru knjiga „Pazi kojeg vuka hraniš“ i „Nadživjeti život“ i high performance coach-u, iskusnom menadžeru multinacionalnih kompanija će fokus staviti na važnost osobnog razvoja, te naučiti kako preuzeti kontrolu nad svojom svakodnevnicom, koristiti svoj puni potencijal te povećati svoju produktivnost upravljajući prioritetima i svojim najvećim resursom – vremenom.
Ove godine naš Promohotel slavi 35. rođendan i u tom slavljeničkom duhu sve sudionike PromoForuma darujemo s popustom od 35% na kotizacije.
Cijene kotizacije po osobi iznose:
- 1 osoba: 1.500,00 kn + PDV
- 2 - 5 osoba: 1.300,00 kn + PDV
- 6 i više osoba: 1.100,00 kn + PDV
Vrijednost kotizacije bez popusta iznosi: 2.300,00 kn + PDV
Cijena kotizacije uključuje cjelodnevni program predavanja i dva coffee break-a.
Prijave, informacije te opširniji program PromoForum-a potražite na ovom linku: https://www.promohotel.hr/promoforum/