Pišući nedavno o sortnom Babiću te se osvrćući na njegove komparativne prednosti pred drugim sortama toplijih krajeva, u mislima su se vrtjele, već mnogo puta spominjane ideje sljubljivanja teoretski kompatibilnih mediteranskih crnih sorti. Sama ideja sljubljivanja i iskorištavanja ponajboljeg od svake sorte i nije neka novost, pa čak niti na samom Mediteranu (sjeverne obale sredozemnog mora dom su mnogih iznimno uspješnih crnih kupaža). Međutim, ovdje nije samo riječ o dvije iznimne sorte, koje i samostalno već niz godina vode uspješan život. Ovdje je riječ o dva istaknuta i značajna vinara i dva još značajnija, 150 km udaljena položaja.
Sirovine s obronaka primoštenskog vinogorja i dingača, zasebno su vinificirane (u početku bez ideje da bi se jednog dana mogli pronaći u istom „sosu“) sa završnim zajedničkim odležavanjem prije punjenja u masivne bordoške boce koje danas skrivaju popeglanu i rubin-blistavu tekućinu, bogatih i gustih suza. Od prvog udisaja intenzivni pleter aroma čine ravnomjerno posloženi mirisi kože, vlažnog morskog kamena i soli, sušenog bilja, rogača, koncentrirane zrele višnje i šljive i mahovine uz niz drugih, manje uočljivih ali prisutnih aroma čineći slojevitu cjelinu gdje je teško reći gdje završava Dingač a počinje sjeverniji brat i obrnuto. Na jeziku i prvom nepcu okusi su gusti, puni i vrlo ekstraktni koji s gutljajem dobivaju na eleganciji da bi završili s vrlo dugim, čađavo-metalnim retrookusom. Esencija vina oblaže i popunjava svaku neravninu usne šupljine ostavljajući dojam alkoholno-voćne podatnosti s jedne strane, dok čvršća taninska tekstura i svježa pozadina daju nosivu strukturu gutljaja.
Prilično uspješan i ozbiljan eksperiment, ali za sada još uvijek samo eksperiment. Ne dovodeći u pitanje kvalitetu sadržaja, ostaje pitanje stvarnih komercijalnih dometa, uzevši u obzir svega 2000 butelja kao i činjenicu da oba proizvođača ionako predstavljaju vrh u proizvodnje svoga kraju. Čini se da, barem za sada, pravu vrijednost pothvata treba promatrati kroz promotivni kumulativni efekt zajedničkog nastupa i ispreplitanja ciljanih potrošačkih skupina.