Na veliko zadovoljstvo organizatora 13.02., u porečkoj dvorani Žatika u sklopu 35. izdanja Promohotela održan je prvi PromoForum – konferencija o ljudskim potencijalima u turizmu za koji je iskazan veliki interes.
Na samom početku sudionicima se obratila Ivana Štiković, direktorica Promohotela zahvalivši se suradnicima na organizaciji i prisutnima na dolasku, dok je konferenciju vodila i moderirala Jelena Vitasović. Uvodno predavanje je održala Marinela Dropulić Ružić, specijalist za održivi razvoj ljudskih potencijala i vlasnica tvrtke Meraklis koja je predstavila inovativan NeuroHR-u, metodologiju koja mjeri podsvjesne reakcije putem neurotestiranja odnosno mjerenjem impulsa mozga u realnom vremenu za čije testiranje se čekalo u redu.
Sljedeći je na pozornicu stupio Dalibor Šumiga, specijalist za bihevioralni marketing i osnivač agencije Promosapiens koji je kroz interesantne primjere ukazao na to da kao generacija nismo uvelike drugačiji od prethodnih, da svaka generacija onu narednu smatra „glupljom“ nazvavši to „ružičastom perspektivom“ (prošla generacija je bila bolja), da se naš mozak boji promjena jer ih percipira kao opasnost, te je srušio nekoliko mitova kojima kao društvo robujemo, naglasivši da nije sve što čujemo ili vidimo nužno baš tako kako se predstavlja.
Monika Ivanović je publici kroz konkretne primjere približila što to točno Infobip radi po pitanju integracije stranih djelatnika i na koji način svi prisutni u nekoj mjeri koriste njihove usluge. Ivanović se osvrnula na mnogobrojne edukativne programe, načine na koje se brinu o svojim zaposlenicima, te na projekte koje Infobip provodi u suradnji s fakultetima, lokalnim srednjim i osnovnim školama, ali i vrtićima te je naglasila kako se briga za zaposlenike i trud koji se ulaže u njih uvijek isplati te kako se ulaganjem u ljude puno postiže.
Rudolf Štefan, nagrađivani chefu iz šibenskog restorana Pelegrini je istaknuo da se u nemogućnosti pronalaženja chefa koji će zadovoljiti njegove kriterije, sam odlučio prihvatiti tog zadatka te se educirao i usavršavao, naučio sisteme i način kako ih prilagoditi sebi i implementirati u svojoj kuhinji. Ubrzo je shvatio da i njegovi zaposlenici moraju proći i iskusiti ono što je on prošao i naučio te ih je poslao na usavršavanja i edukacije. Štefan se osvrnuo i na konkretnu problematiku ugostiteljstva te na promjene koje donosi novo doba i budućnost te smatra kako će se neke stvari morati promijeniti, jer ako želimo „zadržati mlade, moramo se prilagoditi“.
Gamifikaciju ili igrifikaciji, metodu korištenja elemenata igre u neigranim kontekstima pomoću koje se angažira ljude da sudjeluju u rješavanju problema, a predstavio ju je Bernard Šutić iz tvrtke Walnut Grove Group iz Ljubljane te naglasio da objasnio kako igrom do zdravih timova i sprječavanje stresa.
Dragan Vojvodić, licencirani Sandler trener iz susjedne Srbije publiku je u potpunosti oborio s nogu svojom nekonvencionalnom perspektivom i brojnim konkretnim primjerima kojima dotiče načine kako prodati sebe i svoj objekt na potpuno drugačiji način, izvan okvira poznatih i potpuno zastarjelih obrazaca.
Na kraju konferencijskog dana, na pozornicu je stupio dr. Kenan Crnkić, bestseller autor, predavač i high performance coach koji je sudionike poveo na transformacijsko putovanje u kojem je naglasak bio na osobnom razvoju i na tome kako preuzeti kontrolu te koristiti svoj potpuni potencijal u osobnim i profesionalnim ulogama. Dr. Crnkić navodi kako imamo dva života, te da „drugi počinje kad istinski shvatimo da imamo samo jedan“.
„PromoForum je prva konferencija koja je u apsolutni fokus stavila teme važne za izazove i razvoj ljudskih potencijala u turizmu i jako smo ponosni na ovaj korak te se zahvaljujemo svim okupljenim koji su prepoznali ovu incijativu.“ istaknula je Ivana Štiković, direktorica Promohotela i PromoForuma.