VELPRO i Nacionalna udruga obiteljskih i malih hotela potpisali Ugovor o suradnji
Podrškom u očuvanju konkurentnosti i stvaranjem kvalitetnih uvjeta do unapređenja poslovanja malih i obiteljskih hotela
Ugovor će doprinijeti snažnijem plasmanu kvalitetnih hrvatskih proizvoda u hotelijerstvu
Velpro-Centar d.o.o. danas je s Nacionalnom udrugom obiteljskih i malih hotela, u hotelu As u Zelengaju sklopio Ugovor o suradnji, koji su potpisali Dražen Kocijan, predsjednik Uprave Velpro-Centra d.o.o. i Šime Klarić, predsjednik Nacionalne udruge obiteljskih i malih hotela. Ovaj ugovor će omogućiti još kvalitetniju međusobnu suradnju i konkurentnije uvjeteposlovanja obiteljskih i malih hotela. Velpro se početkom godine izdvojio iz sustava Konzuma d.d. te postao zasebna tvrtka pod nazivom Velpro – Centar d.o.o. sa osnovnim fokusom poslovanja u segmentu veleprodaje i HoReCe.Velpro - Centar trenutno zapošljava više od 1300 zaposlenika teposluje u 24 veleprodajna centra diljem Hrvatske. 250 Velpro vozila osiguravaju kvalitetnu logističku potporu svim partnerima, a više od 800 artikala vlastitih trgovačkih marki Rial, Profiline i Profiline Exclusive namijenjeni su specifičnim potrebama u HoReCa segmentu .
Od samih početaka svog poslovanja Velpro-Centar d.o.o. posebnu pažnju posvećuje HoReCa segmentu, unutar kojeg značajnu ulogu imaju mali i obiteljski hoteli. Partnerski odnos kontinuirano proširuje suradnjom na različitim projektima koji imaju za cilj podršku, očuvanje i unapređenje poslovanja, a što potvrđuje i današnje potpisivanje Ugovora o suradnji kojim će se osigurati kvalitetniji uvjeti nabave i distribucije za hrvatske male i obiteljske hotele.
Dražen Kocijan, predsjednik Uprave Velpro-Centra ovom je prilikom istaknuo: „VELPRO se može pohvaliti dugogodišnjom uspješnom suradnjom s hotelijerima i cjelokupnim HoReCa segmentom.VELPRO je najveći partner za snadbijevanje velikih hrvatskih hotelskih lanaca. Upravo se ovim potpisivanjem Ugovora o suradnji s Nacionalnom udrugom malih obiteljskih hotela, želi dodatno unaprijediti dosadašnja uspješna suradnja i u segmentu malih obiteljskih hotela, gdje je VELPRO već u prvom kvartalu ove poslovne godine zabilježio 15% porast prodaje. U tom kontekstu možemo najaviti i novu poslovnu politiku temeljem koje će od početka svibnja doći do sniženja cijena u VELPRO centrima od 3-5% zavisno o kategorijiasortimana kojim će se partnerima dodatno osigurati najpovoljnije i najkonkurentnije cijenena veleprodajnom tržištu.Pri tome smo u asortiman uveli i potpuno nove asortimane namjenjene isključivo hotelima i restoranima poput ribe, specijalnih obrada premium mesa.“
„U cilju osiguravanja boljih uvjeta nabave svojim članovima Udruga je potpisala partnerski ugovor s tvrtkom Velpro koji će također pomoći i promociji i edukaciji članova. Suradnja ova dva nacionalna lanca, hotelskog i trgovačkog zasigurno će doprinijeti snažnijem plasmanu kvalitetnih hrvatskih proizvoda kroz naše hotele“, izjavio je Šime Klarić, predsjednik Uprave obiteljskih i malih hotela.
„Naši partneri prepoznali su naš fokus na hrvatskoj proizvodnji, bilo da se radi o ponudi voća ipovrća, mesa te ostale prehrane,pića i ostalog asortimana ili primjerice opremanju ugostiteljskih objekata. Nedavno smo potpisali sporazum o suradnji VELPRO-a, Agrofructusa i Maistre, koji je baziran na konceptu “od polja do stola” i koji omogućuje da hrvatski poljoprivredni proizvodi; voće i povrće budu sastavni dio ponude hotela i restorana u Hrvatskoj. To je možda i jedan od najboljih konkretnih primjera povezivanja zelene i plave Hrvatske te povezivanja hrvatskih proizvoda s hrvatskim turizmom. Također nudimo širok asortiman za opremanje hotela, restorana i caffe barova.Važno je naglasiti da će upravo autentična gastronomska i enološka ponuda u sve većoj mjeri postajati neizostavan dio ukupnog turističkog doživljaja Hrvatske za svakog gosta te će se sukladno tome zasigurno povećati i fokus HoReCa kanala na nabavci kvalitetnih, konkurentnih i autentičnih domaćih proizvoda.Upravo u tom segmentu krije se i velika konkurentska prednost VELPRO-a kao partnera HoReCa segmenta, koji nudi bogat asortiman s 12.000 artikala većinom hrvatske proizvodnje...- dodatno je istaknuo Dražen Kocijan, predsjednik Uprave Velpro-Centra d.o.o.
Cijeneći domaći „know-how“ i podržavajući razvoj lokalnih usluga u hotelijerstvu, Velpro jeveć dugi niz godina partner hrvatskih hotela, aovaj Ugovor još je jedan korak unaprijed.Na ovaj način Velpro je još jednom potvrdio da je strateški partner i velikih i malih hrvatskih hotela te da kroz suradnju s njima najbolje podupiredomaću proizvodnju i plasman hrvatskih proizvoda u hrvatski turizam.