Dvije nagrade potvrđuju da ABC dominira u svojoj kategoriji
zbog najboljeg omjera cijene i kvalitete
U kratkom je razdoblju ABC sir osvojio dvije glavne nagrade u Hrvatskoj i Sloveniji - Best Buy Award istraživanju u kategoriji sirnih namaza, a u Sloveniji je u istoj kategoriji pobijedio izboru za Proizvod godine.
ABC svježi krem sir nastao je prije 35 godina, a od tada je zadržao svoju izvornu recepturu. Tajna njegovog uspjeha je u jednostavnosti, budući da se proizvodi od samo tri prirodna sastojka - mlijeka, vrhnja i malo morske soli, bez umjetnih dodataka i konzervansa. Mlijeko uvijek dolazi izravno s farmi Belja, što potrošačima garantira jednako visoku kvalitetu.
„Ovim nagradama potvrđeno je koliko potrošači prepoznaju vrijednost ABC sira, zbog čega smo im posebno zahvalni. Povjerenje potrošača teško se stječe, a još teže čuva. Da bismo ga očuvali, Belje će i dalje ulagati u kvalitetu i domaću proizvodnju, jer je to najbolje jamstvo da će ABC sir ostati prvi izbor potrošača u Hrvatskoj, ali sve više i u inozemstvu, što dokazuje i izbor slovenskih potrošača“, istaknuo je Davor Bošnjaković, direktor Belja.
Nagradu Best Buy dodjeljuje međunarodna organizacija ICERTIA temeljem glasova potrošača i to isključivo onim proizvodima i uslugama, koje su sami hrvatski potrošači u Best Buy Award istraživanju odredili kao one koji im nude najbolji omjer cijene i kvalitete u određenoj kategoriji.
Izabrani Proizvod godine (Izbran Produkt leta) prestižna je nagrada čije dobitnike biraju potrošači temeljem istraživanja jedne od najvećih svjetskih istraživačkih tvrtki ACNielsen. Dodjeljuje se proizvodima koji su najviše impresionirali svojom funkcionalnošću i inovacijama, a glavna joj je svrha kupcima pomoći pri izboru između širokog spektra proizvoda na policama trgovina.