U znaku noviteta i vrhunskog sparivanja piva i hrane
Sve o kulturi odgovornog pijenja piva i ovoga puta moglo se doznati na predavanju Beer Champions koje Zagrebačka pivovara već treći put organizira u svojoj pivnici „Pivana“. Vodeća pivovara na domaćem tržištu i na ovom predavanju okupila je mnogobrojne stručnjake koji su govorili o načinu proizvodnje, sljubljivanju hrane i piva, pozitivnim učincima na zdravlje te trendovima u svjetskom i hrvatskom pivarstvu. Tako su zaposlenici Zagrebačke pivovare i predstavnici medija ponovno imali priliku na jednom mjestu doznati sve o svijetu piva, ali i kušati jedinstvenu selekciju piva – Blue Moon, Sharp's Doom Bar, Worthington's White Shield i Franciscan Well Rebel Red, koje Molson Coors putem Zagrebačke pivovare odnedavno distribuira na hrvatskom tržištu.
Sve što se treba znati o tehnologiji proizvodnje piva kao i pravilnom točenju i posluživanju predstavio je stručni tim Zagrebačke pivovare koji čine Maja Mušić, tehnologinja za proizvodnju Zagrebačke pivovare, te Igor Praunsberger, event manager i Zenon Zekić, Pivovarin stručnjak za točenje piva.
Česte zablude, ali i znanstvene činjenice o pivu istaknula je doc. dr. sc. Darija Vranešić Bender, klinička nutricionistica KBC-a Zagreb, koja je tom prilikom izjavila: „Činjenica je da je pivo vrijedan proizvod čiji prirodni sastav,ako se konzumira umjereno, ima blagotvoran učinak na organizam. Nažalost, pivo se često tako ne doživljava i zbog toga mi je zadovoljstvo sudjelovati na još jednom predavanju Beer Champions na kojem demistificiramo mnoge predrasude o pivu.“
Dugu povijest pivarstva i različite karakteristike i vrste piva predstavio je strastveni pivski sommelier i radijski voditelj Milan Peh: „Nije tajna da Hrvati vole pivo, a predavanja poput Beer Championsa dodatno doprinose edukaciji javnosti o raznolikosti, širini primjene piva te blagotvornim učincima na zdravlje ako se konzumira umjereno. Posebno mi je drago što Zagrebačka pivovara danas predstavlja ova posebna piva koja će svojom kvalitetom i autentičnim okusom sigurno privući mnoge pivoljupce.“
Uz pivsku teoriju, svi prisutni mogli su se u praksi uvjeriti koliko je pivo zahvalan dodatak i u pripremanju različitih delicija. Za tu prigodu gastronomski stručnjak Rene Bakalović osmislio je jelovnik koristeći se i inspirirajući posebnim pivima iz portfelja Molson Coorsa, pri čemu je istaknuo: „Ova četiri izuzetna nova piva na našem tržištu izvrstan su povod da se pokaže kako je pivska kultura ravnopravna vinskoj na gastronomskoj sceni. Željeli smo dokazati kako to nije tek prigodna fraza nego tvrdnja koja se dade dokazati u praksi. Marko Jovanović, šef kuhinje Pivane, njegova slastičarka Dajana Pelan i ja osmislili smo originalna jela po mjeri svakog pojedinog od ova četiri piva, upravo kako to i inače čine kuhari i sommelieri. Izvrsnom je pivu dakle mjesto u izvrsnim restoranima.“
Blue Moon, Sharp's Doom Bar, Worthington's White Shield i Franciscan Well Rebel Red pronašli svoj srodni gastropar
Pivo Franciscan Well konzumiralo se s franjevačkom dimljenom tunom s blagim umakom od hrena posluženom na kućnom krekeru od sezama premazanom aromatiziranim maslacem i zelenom palentom. Worthington White Shield odlično se sljubio s viteškom polpetom, odnosno telećim faširancima sa šunkom uz umak od kadulje i mažurana u pivskoj redukciji i krumpirovu salatu s tvrdo kuhanim jajima i vrhnjem. Pivo Doom Bar moglo se kušati uz specijalitet porchettu, otkoštenu hrskavu roladu mlade svinjetine s nadjevom od svježih začinskih trava uz kiselkasto-slatki umak od blago ljutkastih dimljenih papričica i salatu od mladog graha, mladog luka, bučina ulja, jabučnog octa i grubo mljevenog crnog papra. Pivo Blue Moon, pokazalo se, ide i uz slatki zalogaj Dajana Blue, u što su se svi mogli uvjeriti kušajući torticu od prhkog tijesta s nadjevom od svježeg sira, soka i korice naranče, limuna i limete s vrlo blagim zaslađenim sladom.
Zagrebačka pivovara organizirala je ovo edukativno događanje kako bi pridonijela stvaranju pravilne javne predodžbe o pivu. Uključujući ovu jedinstvenu selekciju u svoj portfelj, zaposlenicima i novinarima otkrila je novi svijet kušanja i uživanja u pivu, pri čemu je iznova dokazala svoju kvalitetu i raznolikost ponude te potvrdila vodeću poziciju na domaćem tržištu.