Druga faza kampanje #PrekrasnaIznutra posvećena je temi cyberbullinga
Lanac drogerija BIPA donirao je 25.000 kn udruzi „kako si?“ u sklopu dugoročne suradnje na kampanji #PrekrasnaIznutra, kojom se osiguravaju sredstva za pružanje besplatne psihološke pomoći vezane uz posljedice globalne pandemije i potresa koji su pogodili Hrvatsku.
Suradnja koja je započeta u ožujku ove godine nastavlja se drugom fazom koja počinje s početkom nove školske godine, a posvećena je temi cyberbullinga, odnosno nasilja na internetu. Rizici od cyberbullinga eksponencijalno su se povećali od početka pandemije radi sve većeg korištenja digitalnih platformi od strane djece i tinejdžera, kako u osobne, tako i u obrazovne svrhe. BIPA i udruga „kako si?“ pripremili su e-knjižicu sa savjetima što učiniti ako roditelji ili nastavnici sumnjaju da je dijete žrtva cyberbullyinga i kome se obratiti za pomoć. E-knjižica je dostupna na https://www.bipa.hr/prekrasna-iznutra.
„Ponosni smo jer možemo podržati rad udruge koja se bavi brigom o psihičkom zdravlju, što smatramo iznimno važnim u razdoblju kada smo izloženi svakodnevnoj nesigurnosti. Želimo osvijestiti što veći broj ljudi o važnosti vlastitog mentalnog zdravlja i dati im alat za suočavanje s problemima uz pomoć besplatnog psihološkog e-savjetovanja koje je dostupno svima. Tijekom kampanje #PrekrasnaIznutra pokušat ćemo smanjiti stigmatizaciju raznih poteškoća s kojima se susreću i djeca i odrasli, uz pomoć stručnog vodstva psihologa iz udruge „kako si?“, istaknula je Tina Jurjević, operativna direktorica BIPE.
„Sredstva koja je osigurala BIPA biti će namijenjena daljnjoj edukaciji naših korisnika, omogućit će stručna usavršavanja za savjetovatelje, organizaciju projekata i javnih događaja s ciljem pomoći korisnicima besplatne psihološke pomoći. Iznimno smo zahvalni BIPI što je prepoznala naše napore i važnost mentalnog zdravlja i nadamo se nastavku suradnje u budućnosti.“ izjavila je prof. dr. sc. Nataša Jokić-Begić, začetnica i predsjednica udruge.