Petak, 17 Rujan 2021

Najljepša hrvatska pekarska priča dobila novo poglavlje

Napisao:  G.E.T.
(Reading time: 3 - 5 minutes)
Fotografije su iz prostora Mlinara u Vukovarskoj 74 - križanje Vukovarska-Miramarska Fotografije su iz prostora Mlinara u Vukovarskoj 74 - križanje Vukovarska-Miramarska

2021. godina Mlinaru donijela brojne izazove na koje su pronašli prava rješenja - novim konceptom uvodi brojne inovacije na pekarsko tržište

Zbog situacije u koju nas je, ne pitajući, doveo koronavirus, mnoge kompanije suočile su se s velikim promjenama koje su zahtijevale brzu i potpunu prilagodbu za koju bi u nekim „starim vremenima“ trebalo nekoliko godina. Odgovarajući na nove izazove, ali i vodeći se posljednjim trendovima na pekarskom tržištu te potrebama kupaca, koji žive sve užurbanije, ali u isto vrijeme traže još praktičnija i atraktivnija rješenja za svoje potrebe, u Mlinaru, jednoj od vodećih hrvatskih kompanija, razvili su potpuno novi koncept prodajnih mjesta te tijekom proteklog razdoblja otvorili čak šesnaest novih prodavaonica u Zagrebu, Splitu, Požegi, Poreču, Zadru, Šibeniku, Biogradu na Moru, Bolu na Braču, Varaždinu i Kutini.

Novi koncept razvijen je u suradnji s renomiranom agencijom za arhitekturu i dizajn, Brigadom, sestrinskom tvrtkom nagrađivane dizajnerske agencije Bruketa&Žinić&Grey. Unutar novog koncepta Mlinar svojim kupcima nudi još kvalitetniju ponuda tradicionalnih, ali i novih proizvoda koji će zasigurno naići na odobravanje kupaca koji godišnje obave više od 36 milijuna posjeta Mlinaru.

Novim konceptom Mlinar uvodi brojne inovacije na pekarsko tržište

Prostor novih Mlinar prodavaonica još je ugodniji i funkcionalniji, a kupcima je osigurana veća protočnost i praktičnost. Prodavaonice su podijeljene na dva dijela:  „ON THE GO“ dio kojeg čine proizvodi namijenjeni konzumaciji odmah te „TAKE HOME“ dio, kojeg upotpunjuju tradicionalni proizvodi koji se uglavnom kupuju i konzumiraju kasnije.

Uz inovacije u prostoru, koje su se postigle korištenjem moderne opreme i materijala, tehnoloških rješenja za komunikaciju s kupcima, uz moderan i atraktivan dizajn interijera, posebnost novog koncepta je iznad svega novi asortiman čime se nadograđuje postojeća ponuda i kupcima donosi izbor funkcionalnih proizvoda. Istraživanja potvrđuju da potrošači, u današnje vrijeme, sve više teže uravnoteženoj prehrani s ciljem jačanja imuniteta i unapređenja zdravlja, istovremeno brinući o maksimalnoj higijeni proizvoda koje kupuju. Odgovarajući upravo na ove potrebe društva i zahtjeve potrošača, uz povećanu funkcionalnost prostora te prikladnu zaštitu i ambalažu, Mlinar je u svoju ponudu uvrstio i nove, cjelovite i zdrave obroke poput proteinskih krekera sa sjemenkama i visokim udjelom proteina, integralnih keksi različitih okusa, jogurt müsli sa šumskim voćem,  a koji se savršeno nadopunjuju s ponudom premium funkcionalnih sokova od 100 % prirodnih sastojaka koji dolaze u četiri zanimljive i ukusne kombinacije.

Novim konceptom Mlinar uvodi brojne inovacije na pekarsko tržište

Inovativni koncept i proširenu ponudu Mlinar je zaokružio i novim pojedinačnim pakiranjima, koja su označena color codovima i prozorom s prednje strane kako bi kupci vidjeli i lakše raspoznali svoje omiljene proizvode, a koja u prvi plan stavljaju važnost higijene u vrijeme pandemije, ali i praćenje načela održivosti i zaštite okoliša. Također, mogućnost koju pruža self-service zona u novim prodavaonicama Mlinara osigurava dodatnu praktičnost i brzinu, bez nepotrebnog zadržavanja u zatvorenom prostoru, uz istovremenu povećanu funkcionalnost.

 „Novim konceptom željeli smo nadopuniti jedno od poglavlja najljepše pekarske priče koju zajedno s našim kupcima gradimo i živimo već 118 godina te im kroz novo opremljene prodavaonice zahvaliti na povjerenju koje nam dosljedno potvrđuju kao i pružiti potrebna rješenja u ova izazovna vremena. Upravo zato vodili smo brigu o svim zahtjevima naših potrošača u današnjem trenutku, želeći tako dati naš doprinos razvoju pekarske industrije u kojoj hrvatski potrošači imaju pravo izbora načina kupnje i samih proizvoda, bez obzira radi li se o tradicionalnim pekarskim proizvodima ili proizvodima orijentiranim na kupce koji u pekarskoj industriji traže dodatne izbore. Snage, inovativnosti i novosti neće nedostajati ni u budućnosti jer imamo potrebna znanja i jasnu viziju koju ćemo dosljedno slijediti, dok ćemo praćenjem zahtjeva naših kupaca i njihovih kupovnih navika i nadalje nastojati otvarati nova poglavlja, kontinuirano prilagođavajući naše proizvode“,  kazao je predsjednik Uprave tvrtke Mlinar, Mladen Veber.

Damjan Geber, osnivač i kreativni direktor agencija Brigada istaknuo je: „Suvremen, ubrzan način života već duže vrijeme utječe i na naše prehrambene navike. Sve češće smo u potrazi za brzim i kvalitetnim obrokom kod kojeg je brzina sinonim za proces kupovine proizvoda, a ne pripremu ili uživanje u obroku. Novim prodajnim konceptom fokus smo stavili upravo na jednostavnost kupovine vrhunskih Mlinar proizvoda u „ON THE GO“ zoni, uz zadržavanje pekarske tradicije „TAKE HOME“ zone gdje je tempo kupovine sporiji, a prodajno osoblje će sa zadovoljstvom popričati s kupcima o svakom pojedinom proizvodu. Možemo reći da smo novim konceptom u Mlinar trgovinama stvorili destinaciju za svakog tko traži 'fast & good' obrok, bez kompromisa u kvaliteti.“

Novim konceptom Mlinar uvodi brojne inovacije na pekarsko tržište

Podsjetimo, u želji da svojim kupcima osigura vrhunsku kvalitetu, Mlinar posluje s potvrđenim hrvatskim dobavljačima i proizvođačima sirovina što mu omogućuje  izvrsnost u lancu opskrbe putem kojeg dodatno podržava hrvatsku proizvodnju i sirovine. Proizvodni procesi su strogo kontrolirani, a ujednačenoj kvaliteti, sigurnosti i okusu dodatno doprinose i integrirani sustavi upravljanja kvalitetom i sigurnosti hrane, prema zahtjevima  normi: IFS Food, ISO 9001, HACCP, HALAL, KOSHER.

O Mlinaru

Mlinar je najveća kompanija na tržištu u pekarskoj industriji koja broji više od 2000 zaposlenih,  godišnje proizvede više od 170 milijuna proizvoda te ih plasira na domaće i svjetsko tržište kroz više od 220 prodavaonica i 29 Mlinar franšiza po Europi.