2021. godina Mlinaru donijela brojne izazove na koje su pronašli prava rješenja - novim konceptom uvodi brojne inovacije na pekarsko tržište
Zbog situacije u koju nas je, ne pitajući, doveo koronavirus, mnoge kompanije suočile su se s velikim promjenama koje su zahtijevale brzu i potpunu prilagodbu za koju bi u nekim „starim vremenima“ trebalo nekoliko godina. Odgovarajući na nove izazove, ali i vodeći se posljednjim trendovima na pekarskom tržištu te potrebama kupaca, koji žive sve užurbanije, ali u isto vrijeme traže još praktičnija i atraktivnija rješenja za svoje potrebe, u Mlinaru, jednoj od vodećih hrvatskih kompanija, razvili su potpuno novi koncept prodajnih mjesta te tijekom proteklog razdoblja otvorili čak šesnaest novih prodavaonica u Zagrebu, Splitu, Požegi, Poreču, Zadru, Šibeniku, Biogradu na Moru, Bolu na Braču, Varaždinu i Kutini.
Novi koncept razvijen je u suradnji s renomiranom agencijom za arhitekturu i dizajn, Brigadom, sestrinskom tvrtkom nagrađivane dizajnerske agencije Bruketa&Žinić&Grey. Unutar novog koncepta Mlinar svojim kupcima nudi još kvalitetniju ponuda tradicionalnih, ali i novih proizvoda koji će zasigurno naići na odobravanje kupaca koji godišnje obave više od 36 milijuna posjeta Mlinaru.
Prostor novih Mlinar prodavaonica još je ugodniji i funkcionalniji, a kupcima je osigurana veća protočnost i praktičnost. Prodavaonice su podijeljene na dva dijela: „ON THE GO“ dio kojeg čine proizvodi namijenjeni konzumaciji odmah te „TAKE HOME“ dio, kojeg upotpunjuju tradicionalni proizvodi koji se uglavnom kupuju i konzumiraju kasnije.
Uz inovacije u prostoru, koje su se postigle korištenjem moderne opreme i materijala, tehnoloških rješenja za komunikaciju s kupcima, uz moderan i atraktivan dizajn interijera, posebnost novog koncepta je iznad svega novi asortiman čime se nadograđuje postojeća ponuda i kupcima donosi izbor funkcionalnih proizvoda. Istraživanja potvrđuju da potrošači, u današnje vrijeme, sve više teže uravnoteženoj prehrani s ciljem jačanja imuniteta i unapređenja zdravlja, istovremeno brinući o maksimalnoj higijeni proizvoda koje kupuju. Odgovarajući upravo na ove potrebe društva i zahtjeve potrošača, uz povećanu funkcionalnost prostora te prikladnu zaštitu i ambalažu, Mlinar je u svoju ponudu uvrstio i nove, cjelovite i zdrave obroke poput proteinskih krekera sa sjemenkama i visokim udjelom proteina, integralnih keksi različitih okusa, jogurt müsli sa šumskim voćem, a koji se savršeno nadopunjuju s ponudom premium funkcionalnih sokova od 100 % prirodnih sastojaka koji dolaze u četiri zanimljive i ukusne kombinacije.
Inovativni koncept i proširenu ponudu Mlinar je zaokružio i novim pojedinačnim pakiranjima, koja su označena color codovima i prozorom s prednje strane kako bi kupci vidjeli i lakše raspoznali svoje omiljene proizvode, a koja u prvi plan stavljaju važnost higijene u vrijeme pandemije, ali i praćenje načela održivosti i zaštite okoliša. Također, mogućnost koju pruža self-service zona u novim prodavaonicama Mlinara osigurava dodatnu praktičnost i brzinu, bez nepotrebnog zadržavanja u zatvorenom prostoru, uz istovremenu povećanu funkcionalnost.
„Novim konceptom željeli smo nadopuniti jedno od poglavlja najljepše pekarske priče koju zajedno s našim kupcima gradimo i živimo već 118 godina te im kroz novo opremljene prodavaonice zahvaliti na povjerenju koje nam dosljedno potvrđuju kao i pružiti potrebna rješenja u ova izazovna vremena. Upravo zato vodili smo brigu o svim zahtjevima naših potrošača u današnjem trenutku, želeći tako dati naš doprinos razvoju pekarske industrije u kojoj hrvatski potrošači imaju pravo izbora načina kupnje i samih proizvoda, bez obzira radi li se o tradicionalnim pekarskim proizvodima ili proizvodima orijentiranim na kupce koji u pekarskoj industriji traže dodatne izbore. Snage, inovativnosti i novosti neće nedostajati ni u budućnosti jer imamo potrebna znanja i jasnu viziju koju ćemo dosljedno slijediti, dok ćemo praćenjem zahtjeva naših kupaca i njihovih kupovnih navika i nadalje nastojati otvarati nova poglavlja, kontinuirano prilagođavajući naše proizvode“, kazao je predsjednik Uprave tvrtke Mlinar, Mladen Veber.
Damjan Geber, osnivač i kreativni direktor agencija Brigada istaknuo je: „Suvremen, ubrzan način života već duže vrijeme utječe i na naše prehrambene navike. Sve češće smo u potrazi za brzim i kvalitetnim obrokom kod kojeg je brzina sinonim za proces kupovine proizvoda, a ne pripremu ili uživanje u obroku. Novim prodajnim konceptom fokus smo stavili upravo na jednostavnost kupovine vrhunskih Mlinar proizvoda u „ON THE GO“ zoni, uz zadržavanje pekarske tradicije „TAKE HOME“ zone gdje je tempo kupovine sporiji, a prodajno osoblje će sa zadovoljstvom popričati s kupcima o svakom pojedinom proizvodu. Možemo reći da smo novim konceptom u Mlinar trgovinama stvorili destinaciju za svakog tko traži 'fast & good' obrok, bez kompromisa u kvaliteti.“
Podsjetimo, u želji da svojim kupcima osigura vrhunsku kvalitetu, Mlinar posluje s potvrđenim hrvatskim dobavljačima i proizvođačima sirovina što mu omogućuje izvrsnost u lancu opskrbe putem kojeg dodatno podržava hrvatsku proizvodnju i sirovine. Proizvodni procesi su strogo kontrolirani, a ujednačenoj kvaliteti, sigurnosti i okusu dodatno doprinose i integrirani sustavi upravljanja kvalitetom i sigurnosti hrane, prema zahtjevima normi: IFS Food, ISO 9001, HACCP, HALAL, KOSHER.
O Mlinaru
Mlinar je najveća kompanija na tržištu u pekarskoj industriji koja broji više od 2000 zaposlenih, godišnje proizvede više od 170 milijuna proizvoda te ih plasira na domaće i svjetsko tržište kroz više od 220 prodavaonica i 29 Mlinar franšiza po Europi.