Pretposljednja epizoda „Startaj Hrvatska“, projekta koji su pokrenuli SPAR Hrvatska i Nova TV kako bi inovativnim hrvatskim poduzetnicima i startupima pomogli u plasmanu njihovih proizvoda na police velikog trgovačkog lanca, donijela je izazov direktne prodaje za preostalih četvero kandidata.
Kandidati su se okušali u direktnoj komunikaciji i prezentaciji svojih proizvoda kupcima u INTERSPAR hipermarketu. Četvero kandidata u 90 minuta trebalo je prodati što više proizvoda, a savjetima su im pomogli poznati hrvatski poduzetnici u ulozi tajnih kupaca.
U prodaji jedan na jedan prva se okušala Tijana Božović Galjanić sa svojim brandom bio snack pločica Superheraw od suhog voća, orašastih plodova te sjemenki.
„Budi ustrajna, a s obzirom na ovo što sam vidio do sada, sa Superherawom neće biti nikakvih problema”, komentirao je Filip Smerdelj, poduzetnik koji je osmislio prvi photobooth u Hrvatskoj, ujedno i Tijanin tajni kupac.
Potom je Berna Storjak, zajedno sa sinom Donatom, prezentirala svoj Ghee, pročišćeni maslac dobiven višesatnim kuhanjem u kojem se odvajaju voda, mliječne bjelančevine i mliječni šećer. Dragana Lipovac, ekonomistica s iskustvom rada u špediciji i pokretačica aplikacije koja olakšava komunikaciju između proizvođača, poduzetnika i transporta, savjetovala im je kako osluškivati potrebe kupaca.
Martina Završki predstavila je Špajz juhe, pripremljene prema jednostavnoj recepturi, bez konzervansa i od najsvježijih namirnica s lokalnih OPG-a.
Njen tajni kupac bila je Josipa Bračanov, kreativna konzultantica i nekadašnja poduzetnica. „Martina je pomalo sramežljiva. Kada prodaje, trebala bi saznati što više o kupcu”, jedan je od savjeta koje je Josipa Bračanov podijelila s Martinom.
Za pažnju kupaca borila se i Mary Novosel uz Shapello, nježnu i potpuno prirodnu aktivnu formulu proizvoda za njegu i čišćenje kućnih ljubimaca.
Andrija Čolak, pokretač poznatog brenda Surf’n’Fries, bio je njezin tajni kupac. „Mary je jako draga i topla u komunikaciji, a sada je na redu poliranje prodajnih tehnika”, poručio je nakon susreta s Mary Novosel.
Proizvodi se mogu pronaći i kupiti na posebnim policama u svim INTERSPAR i odabranim SPAR supermarketima na 51 lokaciji diljem Hrvatske. Svaka kupnja čini razliku i utječe na to koji će kandidat odnijeti titulu HIT proizvoda 2020.