Ponedjeljak, 08 Lipanj 2020

Valamar pokrenuo inovativnu uslugu Valfresco Direkt

Napisao/la:  404 PR
(Reading time: 1 - 2 minutes)
Valamar pokrenuo inovativnu uslugu Valfresco Direkt

U okviru priprema za restart poslovanja, Valamar Riviera, najveća hrvatska turistička kompanija, je u proteklih 60 dana osmislila i razvila novu uslugu online trgovine pod nazivom Valfresco Direkt, koja se otvara 8. lipnja za područje Istre.

Usluga je razvijena unutar Valamara, integrirajući postojeća znanja i vještine iz područja nabave, logistike, operacija, gastronomije, marketinga, prodaje, digitalizacije i upravljanja inovacijama.

Valfresco Direkt je online trgovina koja na jednom mjestu nudi proizvode obiteljskih gospodarstava, vinara, maslinara i brojnih drugih domaćih proizvođača s dugogodišnjom tradicijom u proizvodnji zdravih i kvalitetnih namirnica. Valamar je za Valfresco Direkt ugovorio suradnju s oko dvije stotine odabranih OPG-ova i lokalnih proizvođača pa se tako u ponudi nalaze vrhunski proizvodi iz Istre, Slavonije i Dalmacije s ciljem proširenja suradnje na partnere iz svih dijelova Hrvatske kao podrška razvoju lokalnog gospodarstva i domaće proizvodnje.   

Uz domaće proizvode u ponudi Valfresco Direkta nalaze se i brojna gotova i polugotova jela po tradicionalnim recepturama, pripremljena u novoj centralnoj kuhinji i distributivnom centru Valamara u Vinežu, čime je po prvi puta omogućena dostava raznih jela i slastica na sve kućne pragove u Istri. Valfresco Direkt usluga bit će na raspolaganju i za goste u Valamarovim kampovima s perspektivom daljnjeg širenja na ostale Valamarove destinacije.

Valfresco Direkt razvijen je u izuzetno kratkom periodu od samo 60 dana tijekom kojeg je Valamar pauzirao svoje redovno poslovanje, očuvao sva radna mjesta i uspješno se pripremio za pokretanje sezone.

Pružanje autentičnih doživljaja u turizmu jedan je od strateških ciljeva Valamara pri čemu je važna usluga hrane i pića. Prošle godine je udio domaće hrane i pića u Valamarovim hotelima, kampovima i restoranima dosegao 73%, što potvrđuje ulogu turizma kao snažne poluge za tržišni plasman domaće poljoprivrede i gospodarstva.