Srijeda, 01 Travanj 2020

Andreine priče - preporuke vina i restorana iz malo drugačijeg kuta

Napisao/la:  Andrea Pančur
(Reading time: 2 - 3 minutes)
Andreine priče - preporuke vina i restorana iz malo drugačijeg kuta

Andrea Pančur, blogerica koja već nekoliko godina pokriva teme iz eno gastro svijeta, pokrenula je vlastiti blog, na kojem je najavila nešto drugačiji pristup. Želja joj je istražiti najbolje hrvatske restorane i vinarije i ono što je važnije od toga, navesti mlade da o tome više uče. “Sada je pravo vrijeme kada treba pomoći restoranima i vinarima, te pisati o njima”

Hrvatska ponuda restorana i vina stvarno je na visokoj razini, ali često zbog manjka marketinga mnogi za nju ne znaju. Andrea vjeruje da bi mladi trebali više biti upoznati s domaćom ponudom jer je to najbolji način da ju se promovira. A svakako je vrijedna svake promocije.

S obzirom da neko vrijeme pratimo njen rad, posebice preko društvenih mreža, odlučili smo vidjeti od kud ideja za pokretanjem bloga. 

Na blogu će pisati samo preporuke, ako nečega tamo nema ili nije bilo dobro ili još nije istražila

Kako nam je sama rekla, sve ovo zapravo se svodi na to da iza svake svoje preporuke želi stajati.U nekoliko sam navrata odbila pisati o nečemu isključivo zato što mislim da loš komentar može naštetiti, a obično se uvijek radi o nečemu što se može ispraviti. Svi ti ljudi žive od tog posla i želim im reći zbog kojih stvari ne bih preporučila njihov restoran ili vino kako bi to možda mogli promijeniti.Vjeruje da je puno bolji pristup pohvaliti i istaknuti nešto što je stvarno vrijedno pohvale.

Cilj je na prvom mjestu edukacija mladih, ali i jedne i druge strane

Na jednoj strani svakako stoji publika, i to posebno mlada publika. Njih želi educirati o domaćoj ponudi s kojom često nisu upoznati osim ako im se nalazi u blizini. To bi željela promijeniti jer je sigurna da većinu mladih zanimaju novi restorani i učenje o svijetu vina.“Vidim da mlade oko mene zanimaju preporuke za razne prigode samo često uopće ne znaju gdje ih potražiti i kome vjerovati.

S druge strane stavlja vinare i vlasnike restorana, kuhare i konobare koji moraju naučiti koliko je marketing i ulaganje u edukaciju važno u cijeloj toj priči. Vjeruje da imamo priliku pozicionirati svoju ponudu visoko na svjetskoj razini samo se u to treba uložiti.Moraju znati da se prema svakom gostu moraju ponašati kao što se ponašaju prema meni jer znaju da ću pisati. Ako netko ne dobije tretman kakav sam ja opisala, ja prva više tamo neću nikoga slati.

Ovaj pristup rezultat je ljubavi prema enogastro ponudi i velikog iskustva u marketingu

Kaže kako po struci nije novinar, ali ju pisanje i učenje o svijetu vina i hrane jako veseli. Ima položen prvi stupanj za sommeliera i planira se i dalje educirati u tom polju. Godine praćenja i učenja na ovoj sceni pokazali su joj kvalitetu ponude, a iskustvo u marketingu pokazalo joj je koliko tu ima prostora za napredak. Profesionalno se bavi digitalnim marketingom, a njeno iskustvo podrazumijeva vođenje marketinške agencije i vođenje tima od 15 ljudi s kojima je radila na stvaranju globalnih kampanja u više od 10 zemalja.

Provjerite njen novi web i iskoristite ovo vrijeme kako biste naučili nešto korisno o ponudi vina i restorana na domaćem tržištu.