Moderno, urbano, a tako slavonski – pet županijskih turističkih zajednica u Zagrebu prvi puta zajednički predstavilo Slavoniju, novi turistički hit
Možda niste znali da se na području Slavonije živi dugih osam tisuća godina, tu je pronađen najstariji indoeuropski kalendar, vino se punilo u butelje gotovo 200 godina prije Burgundije i Bordeauxa, tu se proizvelo prvo pivo u svijetu, ali i prvi hrvatski pjenušac. Slavonija ima i najveći crkveni trg nakon Rima, tu je bila prva kovnica novca u Hrvatskoj i prvi puta se u našoj zemlji zakotrljala nogometna lopta i zaigrao tenis…
Slavonija je po mnogočemu prva, a prvi puta su se u Hrvatskoj okupili direktori pet turističkih zajednica kako bi zajednički promovirali ljepote i turističku ponudu regije. Pod simboličnim nazivom „Divani“, u vinoteci Kavane Procaffe u srcu Zagreba održana je prezentacija ove jedinstvene regije uz vrhunska slavonska vina i najfinija jela koja potpisuje iločki hotel Dunav, prvi nositelj Michelinove preporuke u tom dijelu Hrvatske.
Martina Jakelić, direktorica TZ Virovitičko-podravske županije, Maja Jakobović Vukušić, direktorica TZ Požeško-slavonske županije, Ružica Vidaković, direktorica TZ Brodsko-posavske županije, Mislav Matišić, pomoćnik direktorice TZ Osječko-baranjske županije i Rujana Bušić Srpak, direktorica TZ Vukovarsko srijemske, koja je i koordinatorica Klastera Slavonija, predstavili su turističke atrakcije najistočnije hrvatske regije, prvenstveno poznate po gostoljubivosti i ljudima otvorena srca.
„Ovo je snažan i konkretan iskorak u promociji i prezentaciji Slavonije kao turističke destinacije Hrvatske. Sporazumom o suradnji na kreiranju i promociji turističkog brenda „Slavonija“, kojega su prošle godine potpisali svih pet županijskih turističkih zajednica, Hrvatska turistička zajednica i Ministarstvo turizma, utvrdili smo okvire i aktivnosti kojima želimo ostvariti konačni cilj – razvoj proizvoda i promociju kao generatora povećanja turističkih rezultata. Nitko od potpisnika taj cilj ne može ostvariti sam i stoga zajedništvo u spremnosti da ostvarimo sve ono što Slavonija u turizmu može, ključan je faktor uspjeha. Imamo još jako puno toga čime se svijetu možemo pohvaliti. Kako je riječ o novom pristupu promociji, prvi je korak bio izrada strateškog marketinškog plana turizma Slavonije s planom brendiranja za razdoblje 2019. – 2025. koji će uskoro na usvajanje, iz tiska je ove godine izišla brošura Slavonija, a zajednički nastupi na sajmovima i posebnim prezentacijama već su dali prve rezultate“, ističe Rujana Bušić Srpak.
„Slavonija je destinacija koja ima što za ponuditi svih 365 dana u godini. Jedan od osnovnih motiva posjeta našem kraju je gastronomija, imamo i dva parka prirode Kopački rit i Papuk koji izgledaju božanstveno u svako godišnje doba. Slavonija nudi najljepši spoj tradicije i urbanog, a svi koji dođu prvi put oduševe se kada okuse boje i mirise, dožive moćni Dunav, ali i Savu i Dravu, nepregledne vinograde, Zlatnu dolinu, Plemićku rutu i otkriju da Slavonija nije samo nepregledna ravnica. Pogledajte samo Požešku goru, Psunj i Papuk, Erdut i Bansko Brdo. Kod nas možete voziti bicikl, quadove, kajak, penjati se u adrenalinskim parkovima u Zlatnoj gredi i na Papuku…“, ispričao je Mislav Matišić.