U Hrvatskom narodnom kazalištu održana je svečana promocija novog zagrebačkog izdanja Time Out Zagreb 2019 magazina.
Ovaj ultimativan turistički vodič, koji je izdan u suradnji s Turističkom zajednicom grada Zagreba, donosi najbolje od kulture, zabave, gastronomije i zdravstvenog turizma koje Zagreb pruža. Na promociji su, između ostalih, sudjelovali i direktorica TZ grada Zagreba Martina Bienenfeld, glavni urednik Time Out Croatia Justin McDonnell i direktor Poliklinike Bagatin Ognjen Bagatin.
Time Out Croatia predstavlja ono najbolje od destinacije i raznolike ponude u čak 315 gradova i 58 zemalja, a ovoj se listi sada pridružio i Time Out Zagreb. Novo zagrebačko izdanje magazina na čak 208 kolor stranica predstavlja glavni grad Hrvatske u svim najboljim aspektima. Isto tako Time Out Zagreb promovira brojne mogućnosti koje Zagreb nudi stranim i domaćim urbanim istraživačima, željnih raznolikih kulturnih, zabavnih, enoloških i gurmanskih iskustava.
„Najnovije izdanje Time Out Zagreb 2019 donosi pažljivo odabrane fotografije i tekstove koji su kreirani za turiste, ali i same Zagrepčane, kako bi upoznali svaki kutak ovog predivnog grada u kojem i sam živim. Nadam se da ćete uživati u čitanju zagrebačkog izdanja baš kao što i mi uživali u njegovoj izradi.“, rekao je Justin McDonnell, glavni urednik Time Out Croatia.
Martina Bienenfeld, direktorica TZ grada Zagreba, ovu je priliku iskoristila za predstavljanje priče o uspjehu Zagreba kao turističke destinacije i zahvalu svim kolegama i suradnicima koji su sudjelovali u izradi ove sjajne turističke priče. „Sve što se događa u Zagrebu zaslužuje biti dio ovog magazina. Najbolji dio svakako je taj što ga pišu novinari na temelju stvarnih iskustava, koja omogućuju da glavni grad Hrvatske 365 dana u godini ima svoju turističku priču.“, izjavila je Bienenfeld, dodavši kako se već iduće godine nada većem broju zagrebačkih izdanja.
U sklopu novog Time Out Zagreba nalazi se i poseban, integrirani prilog o zdravstvenom turizmu u Zagrebu kao iznimno važnom i konstitutivnom dijelu rastuće turističke ponude u metropoli. U prilogu su objavljeni detalji o vrhunskim klinikama, osobnostima, suvremenoj medicini u Zagrebu i okolici, kao i mnoštvo informacija o cjelokupnoj usluzi najboljih privatnih ustanova koja je zanimljivija sve većem broju stranih turista.
Govoreći o raznolikoj turističkoj ponudi direktor Poliklinike Bagatin Ognjen Bagatin istaknuo je kako Zagreb i Hrvatska mogu i zaslužuju biti top destinacija zdravstvenog turizma u Europi. Također, naglasio je da kvalitetnom komunikacijom možemo privući turiste, edukacijske centre i potencijalne ulagače, pri čemu su najvažniji zajedništvo i sinergija snaga iz društvenog, hotelskog, kulturnog i zdravstvenog segmenta.
Time Out Croatia dio je globalne Time Out obitelji, vodećeg globalnog medija u području svih grana turizma, kulture i gastronomije, prisutnog u 315 gradova i 58 zemalja te s mjesečnom publikom od 242 milijuna čitatelja diljem svijeta. Time Out Zagreb Magazine upravo se pridružuje ostalim ovogodišnjim izdanjima u Hrvatskoj: Time Out Istria, Time Out Rijeka i Time Out Croatia 2019. Ova izdanje predstavit će Hrvatsku na novi način te prikazati brojne mogućnosti na mjestima koja su u Hrvatskoj tek otkrivena, a promovirati ona koja su se pokazala kao dodana vrijednost unutar kulturne, zabavne, smještajne i gastronomske ponude. Za sve koji su odani svojim pametnim telefonima, tabletima i računalima magazin Time Out Zagreb dostupan je i na internetskoj stranici i društvenim mrežama Time Out Croatia magazina.