Podizanje razine konkurentnosti obiteljskog i malog hotelijerstva i stvaranje povoljnijeg poslovnog okruženja za srednje i male poduzetnike u turizmu ciljevi su suradnje Nacionalne udruge obiteljskih i malih hotela i Hrvatske udruge poslodavaca (HUP-a). Dvije su udruge, u okviru prvog "Kongresa obiteljskih i malih hotela i onih koji će to postati", nedavno održanom u Zagrebu, potpisale sporazum kojim je Nacionalna udruga obiteljskih i malih hotela postala pridruženi član HUP-a.
"Ovim sporazumom konsolidira se poslodavačka scena, te osigurava dodatna profesionalna infrastruktura za članove Nacionalne udruge malih i obiteljskih hotela, a HUP postaje brojniji za stotinjak novih članova", poručuju iz udruga.
Da su obiteljski i mali hoteli jedan od ključnih segmenata hrvatskog turizma potvrđuje i činjenica da cjelogodišnjim poslovanjem jačaju destinaciju u produljuju sezonu, privlače goste veće platežne moći, a uz tradicionalna emitivna tržišta naklonjeni su im gosti iz SAD-a i dalekih tržišta. U Hrvatskoj ih je oko 400, a njih dvjestotinjak članovi su Nacionalne udruge obiteljskih i malih hotela.