Četvrtak, 06 Prosinac 2018

Nastavlja se kampanja Uključi savjest – ponekad djeci treba reći ne

Napisao/la:  PR
(Reading time: 2 - 4 minutes)
Nastavlja se kampanja Uključi savjest – ponekad djeci treba reći ne

Kampanjom "Uključi savjest – ponekad djeci treba reći ne" članice Udruženja proizvođača piva, slada i hmelja HGK-a u partnerstvu s Ministarstvom zdravstva i vodećim trgovačkim lancima Konzumom i Sparom Hrvatska pozivaju na dosljedno provođenje zakona kojima je zabranjeno posluživanje i prodaja alkoholnih pića osobama mlađima od 18 godina

Društveno odgovornu kampanju Uključi savjest – ponekad djeci treba reći ne, prije tri je godine pokrenulo Udruženje proizvođača piva, slada i hmelja Hrvatske gospodarske komore u partnerstvu s Ministarstvom zdravstva Republike Hrvatske. Ove godine kampanju podržavaju i vodeći trgovački lanci Konzum i Spar Hrvatska, s glavnim ciljem podizanja svijesti o provedbi zakona kojima je zabranjeno posluživanje i prodaja alkoholnih pića osobama mlađima od 18 godina.

O kampanji i važnosti provođenja aktivnosti u njezinu sklopu na konferenciji za medije govorili su voditeljica Službe za javno zdravstvo Ministarstva zdravlja Republike Hrvatske Dunja Skoko Poljak, potpredsjednik HGK za poljoprivredu i turizam Dragan Kovačević, voditelj Odjela komunikacija u Konzumu Ivan Širanović i predsjednica PR odbora Udruženja proizvođača piva, slada i hmelja HGK-a Ljudmila Bratko Gašpić.

U svojem obraćanju Ljudmila Bratko Gašpić istaknula je kako je pivarski sektor vitalan čimbenik nacionalnoga gospodarstva te da pivarska industrija jedina od alkoholnih industrija sustavno provodi društveno odgovorne kampanje.Također je naglasila: „Kao društveno odgovorna industrija, želimo graditi dugoročne i partnerske odnose sa svim dionicima. Želimo provoditi održive projekte koji doprinose zajednici u kojoj razvijamo poslovanje, ali i reputaciji naše industrije. Članice udruženja zalažu se za nultu toleranciju prema maloljetničkoj konzumaciji. Nadamo se da ćemo ovom kampanjom, kao vodeći domaći pivari, prenijeti željenu poruku te utjecati na savjest i ponašanje svih koji se nalaze u situaciji da prodaju i poslužuju alkohol maloljetnicima.“

Udruženje proizvođača piva, slada i hmelja izrazilo je zadovoljstvo time što je Ministarstvo zdravstva i ove godine prihvatilo pivarski sektor kao partnera u kampanji, čime je osigurana dodatna razmjena znanja i iskustva između privatnog i državnog sektora. Naglašeno je i kako ovakve multisektorske suradnje projektima od općeg interesa doprinose kvaliteti provedbe i realizaciji ciljeva samog projekta.

„Izuzetno smo ponosni što, uz HGK, kampanju podržavaju i ključne institucije i partneri – Ministarstvo zdravstva, Hrvatska obrtnička komora, ugostitelji te predstavnici trgovačkih lanaca, na čelu s Konzumom i Spar Hrvatska. Kao što nam pokazuju pozitivna iskustva provođenja sličnih kampanja iz drugih europskih zemalja, samo zajedničkom suradnjom svih utjecajnih dionika možemo osigurati bolje rezultate kad je maloljetnička konzumacija alkohola u pitanju“, kazao je potpredsjednik HGK za poljoprivredu i turizam Dragan Kovačević.

Kampanja poziva na dosljedno provođenje zakona o zabranjenoj prodaji alkohola maloljetnicimaKampanja poziva na dosljedno provođenje zakona o zabranjenoj prodaji alkohola maloljetnicima

Ministarstvo zdravstva podržava sve društveno odgovorne kampanje kojima je cilj unapređenje zdravlja pojedinca i cjelokupnog stanovništva Republike Hrvatske.

„Sudjelovanje u kampanji „Uključi savjest – ponekad djeci treba reći ne“ u skladu je i s našom strategijom smanjenja utjecaja rizičnih čimbenika na zdravlje. Vjerujemo da jedino dosljedno i kontinuirano provođenje edukacijskih kampanja može dugoročno rezultirati zdravijom nacijom. Stoga još jednom pozdravljamo ovu kampanju i drago nam je biti partner kompanijama koje prihvaćaju svoju društvenu odgovornost i ulogu unutar zajednice u kojoj razvijaju svoje poslovanje“, poručila je dr. Dunja Skoko Poljak.

Ove godine kampanja će se provoditi u suradnji s trgovačkim lancima Konzumom i Sparom Hrvatska na gotovo 300 prodajnih mjesta diljem zemlje. Na prodajnim mjestima bit će istaknuti vizuali kampanje s glavnom komunikacijskom porukom UKLJUČI SAVJEST – PONEKAD DJECI TREBA REĆI NE. Plakati, naljepnice i bedževi s ovom komunikacijskom porukom imaju ulogu potaknuti svijest javnosti o potencijalnim štetnim posljedicama maloljetničke konzumacije alkohola. Tomu je prethodila edukacija prodajnog osoblja trgovačkih lanaca o ciljevima kampanje jer su oni glavni pokretači prema krajnjim kupcima, odnosno maloljetnicima.

„Zbog svoje razgranate prodajne mreže i činjenice da smo jedan od vodećih trgovačkih lanaca u Hrvatskoj, imamo mogućnost, ali i obvezu, sudjelovati u ovom projektu. Vjerujemo da zloupotreba alkohola može imati negativne posljedice na zdravlje mladih te da su ovakve edukativne kampanje najučinkovitiji način prevencije i očuvanja zdravlja. Odgovornost za zdravlje djece i mladih leži na svim članovima društva i ponosni smo što smo dijelom ove kampanje koja može izravno doprinijeti smanjenju maloljetničke konzumacije alkohola u Hrvatskoj“, istaknuo je voditelj Odjela komunikacija u Konzumu Ivan Širanović.

Zaključno je istaknuto kako je na svima nama odgovornost zaštititi djecu i mlade, a u slučaju maloljetničke konzumacije alkohola trebalo bi biti još lakše preuzeti odgovornost, s obzirom na to da Hrvatska ima zakon kojim je to jasno propisano i koji treba dosljedno provoditi.