Srijeda, 24 Siječanj 2018

Pjenušci i mesne delicije - zašto ne?

Napisao:  G.E.T.
(Reading time: 2 - 4 minutes)
Pjenušci i mesne delicije - zašto ne?

Ususret 2. Salonu pjenušavih vina Zagrebu, nakon degustacije slovenskih pjenušaca uz jela chefa Vedrana Stojanca u Dežman mini baru za zagrebačke gastro blogere i degustacije slatkih delicija i hrvatskih pjenušaca u novootvorenom restoranu Fidel Gastro za lifestyle blogere s posebnim gošćama, Vinskim kraljicama Zagrebačke županije, na konferenciji za medije u hotelu Dubrovnik, organizatorice Nina Levičnik i Marija Vukelić osmislile su još jednu vinsku radionicu – kušanje pjenušaca i mesnih zalogaja.

Cilj salona promocija je pjenušaca u svakoj prigodi - uz kušanje, izobrazbu i širenja znanja o sljubljivanju pjenušaca uz naša 'svakodnevna' jela te su se tako novinari sami uvjerili kako pjenušac možemo piti i uz čvarke, namaz od slanine i šunku od crne slavonske svinje. Za dodatna objašnjenja o sljubljivanju hrane i vina bio je spreman sommelier Mario Meštrović (uvaženi član partnerskog Hrvatskog sommelier Kkluba) koji je nedavno dobio još jedno veliko priznanje i čast – poziv da bude sudac na velikom svjetskom ocjenjivanju Decanter World Wine Awards.

Organizatorice Marija Vukelić i Nina Levičnik sa sommelierom Marijem Meštrovićem

Na degustacijsko-edukacijskom neformalnom druženju mogli su se kušati sljedeći sljedovi:

- Vuglec, Baronial, brut 2012 & čvarci OPG Ferbežar
- Čarga 1767, Dona Regina, extra brut & namaz od slanine OPG Ferbežar
- Jagunić, rosé, extra dry 2015 & šunka od slavonske svinje OPG Ferbežar
- Sibon, rosé, brut 2015 & mini hamburger hotela Dubrovnik

Na programu Salona najavljene su tri radionice, jedna o šampanjcima, druga s pobjedničkim hrvatskim i slovenskim pjenušcima, treća o čašama za pjenušac.

2. Salon pjenušavih vina Zagreb

Prvi Salon pjenušavih vina u Zagrebu 2017. s velikim je brojem vinara - izlagača iz Hrvatske i Slovenije i odazivom iznad svih očekivanja, još jedanput pokazao da su takva vina pravi hit. Nakon prvo uspješnog Salona, veza Zagreba i Ljubljane postala je još čvršća i uspješnija. Stoga su organizatori odlučili ustanoviti međunarodnu mrežu salona pjenušavih vina Salon of Sparkling Wines, koja će se širiti (prvenstveno po regiji) i povezati prijestolnice. Prvi salon iz mreže Salon of Sparkling Wines jest 2. Salon pjenušavih vina Zagreb, koji će u petak, 2. veljače otvoriti novu zagrebačku vinsku sezonu. U petak 16. veljače, 5. Salon penečih vin Ljubljana otvorit će sezonu ljubljanskih vinskih događanja. Saloni okupljaju najbolje proizvođače, vrhunske pjenušce i brojne ljubitelje pjenušavih vina. Poruka i cilj jest širenje i podizanje razine kulture pijenja pjenušavih vina kroz izobrazbu te će stoga biti organizirane i besplatne vođene degustacije za posjetitelje. 2. Salon pjenušavih vina Zagreb u hotelu Dubrovnik bit će otvoren od 15 do 21 sat.

Na Salon se prijavilo 40-tak slovenskih i hrvatskih izlagača. Većina izlagača svoja je vina prijavila na međunarodno ocjenjivanje, zajedničko za oba salona. Podršku Salonu daje Veleposlanstvo Republike Slovenije i TZ Zagrebačke županije. Partneri 2. Salona pjenušavih vina Zagreb su HSK – Hrvatski sommelier klub i SelectBox. Sližbeni auto je Škoda Octavia, a sponzori Högl, Radenska i tiskara Grafing. Fotograf je Julio Frangen, a medijski partner je portal zena.hr.

Degustacija i konferencija za medije u hotelu Dubrovnik

Ulaznice i akreditacije

Cijena ulaznice za posjetitelje iznosi u pretprodaji 120 kn/16 eura do 28. siječnja, a kasnije 150 kn/20 eura. Dostupne su putem sustava Eventim.
Akreditacije se podižu do 31. siječnja, a akreditiranjena samom događaju neće biti moguće!

SelectBox

Gurmanski poklon paketi SelectBox uključuju pomno odabrane restorane i vinarije diljem Hrvatske, Slovenije i Srbije te nude izbor od preko 300 gastronomskih i enoloških doživljaja za pamćenje. U novoj kolekciji 2018. SelectBox poklon paketi nude izbor od preko 1800 doživljaja unutar četiri kategorije: Gourmet i vino, Ljepota i zdravlje, Turizam i putovanja te Adrenalin i sport. Poklon paketi su globalni trend te predstavljaju jedan od najprodavanijih i najpopularnijih proizvoda unutar svog segmenta. Na svjetskoj razini, Europa je vodeća po prodaji poklon paketa s više od milijardu eura prihoda ostvarenih tijekom 2017. godine.

M. V. / Foto: Julio Frangen