Šesti FMCG Retail Summit bit će održan 7. listopada u Plaza Event Centru pod sloganom Uniting the Retail World.
"Prošlogodišnje izdanje zbog krize uzrokovane koronavirusom morali smo otkazati, a ove se godine konferencija vraća jača nego ikada.", kažu nam organizatori.
Sudionici će kroz četiri programska segmenta (Think fast, Keep pace with people, What is new in Tech?, Future is bright) dobiti uvid u razmišljanja i potrebe modernog kupca, kao i strategije za osvajanje njihovih srca.
Kao Key Note speakera dovode ove godine Tonyja Durhama iz Velike Britanije, nezavisnog konzultanta, trenera i predavača na konferencijama i korporativnim događajima koji će pokazati kako s temom influencing shopper behaviour razumjeti način na koji kupci obrađuju informacije i ponašaju se u maloprodajnom okruženju.
Tony je razvio koncept regionalnih centara za prvi trenutak istine (FMOT) u kojima se sve relevantno znanje kupaca i najbolja prakse prema kategorijama mogu smjestiti i upotrijebiti za podizanje standarda u trgovinama.
U svijet neuromarketinga uvest će vas Dalibor Šumiga, specijalist za bihevioralni marketing i osnivač agencije Promosapiens – prve bihevioralne agencije u Adria regiji s temom Podsvijest kupuje, mi samo guramo kolica.
Svi sudionici imat će priliku sudjelovati u istraživanju u neurolaboraratoriju gdje će uz neuroznanstvenice, koristeći GSR, saznati podsvjesne reakcije na najpoznatije FMCG brandove u regiji.
Ove godine imat ćete priliku poslušati i Zorana Šimunića, predsjednika uprave Naše klasje koji će u prezentaciji Odluči, kreni i nemoj odustajati! pokazati koliko je bitan konstantan i kvalitetan rad s nečim što voliš, što onda rezultira i postajanjem predvodnikom u proizvodnji svježe tjestenine.
Kotizacija uključuje ručak, sudjelovanje u promotivnim akcijama sponzora i materijal sa 6. FMCG Retail Summita.
Pridružite se i saznajte kako će izgledati dizajn, prezentacija i plasman proizvoda u razdoblju koje dolazi.
Konferencija će se održati u skladu s trenutnim epidemiološkim mjerama.