Dobra stara poslovica kaže: Svako zlo za neko dobro. Upravo zato, donosimo vijest koja će razveseliti mnoge marketingaše, poslovnjake i ostale sudionike FMCG industrije.
3. FMCG Marketing Summit održat će se 18. svibnja 2021., a sudionici će ga moći pratiti putem YouTubea i LinkedIna. Konferencija će sudionicima ponuditi analizu nadolazećih svjetskih marketinških trendova u trgovačkom sektoru te otkriti potpuno nove mogućnosti za kreativnost.
„S obzirom na višegodišnje iskustvo u Henkelu te posljednjih nešto više od godinu i pol u Atlantic Grupi, upitana sam da usporedim rad u globalnoj kompaniji u odnosu na rad u lokalno-regionalnoj. Fokusirat ću se ponajviše na rad u odjelu marketinga, odnosu prema potrošaču, radnoj atmosferi i organizacijskoj kulturi. Bit će to uvid u ova dva, po mnogočemu slična, no i različita svijeta. Jesmo li usporedivi, odnosno konkurentni, koje su prednosti, a koji izazovi?“, najavila je svoju temu Miranda Mladin, Izvršna direktorica za Centralni marketing i Inovacije, Atlantic Grupa.
Neograničena fizičkim prostorom, ove će godine konferencija okupiti puno više dionika sektora u novom, virtualnom svijetu. Upravo zato očekuje se više od 3.000 sudionika.
„Promjena koju ove godine najavljujemo je besplatna prijava te pozivamo sve da je izvrše putem naše web stranice. Uz naše inspirativne govornike potrudit ćemo se da i ova konferencija bude za pamćenje te pripremamo nezaboravno figitalno putovanje.“, iz organizacijskog tima poručuje Aljoša Parotat, direktor.
„Sada, više nego ikada, važne su EMOCIJA. VRIJEME.ODRŽIVOST. i upravo zato želimo saznati kako je to biti u cipelama potrošača. GfK 24 sata dnevno prati kupovine hrvatskih kućanstava, njihovu prehranu, želje, potrebe, strahove i snove. Povest ćemo vas kroz priču o kupcu upravo kroz te 3 perspektive: što mu je na srcu, što u košarici, a što na tanjuru, istaknuo je Mladen Kožić, Business Development Manager Adriatics, Gfk.“
FMCG Marketing Summit okuplja najbolje od najboljih, a to su: Jan de Jong (Webpower Adria | CROP | DNA Croatia), Mladen Kožić (Gfk), Nikola Žinić (Bruketa&Žinic&Grey), Irena Smiljanić (Mondelēz International), Eva Kráľová (eMarketing Systems AG, Emarsys is part of SAP®), Dragan Munjiza (Lonia i Adriatic Temporary Management udruga), Marin Mrša (Peekator), Miranda Mladin (Atlantic Grupa) i Neb Chupin (Hermes International d.o.o.). Upravo oni odvest će vas na putovanje u cipelama potrošača.
Nikola Žinić, Co-Chairman&Chief Creative Officer u Bruketa&Žinic&Greyju će to ostvariti pokazujući perspektivu uspješne višestruko nagrađivane reklamne agencije. Svijet je jako bučan, a vi ga svejedno morate nekako nadglasati. Pitanje je kako. U svojem ću predavanju pokušati sažeti principe kojima se vodimo u Agenciji kako bismo brendove učinili relevantnima. Nadam se da ću nekoga inspirirati, naglasio je Žinić.
Vodič kroz konferenciju možete prelistati ovdje. Upoznajte se s govornicima, njihovom temama i programom konferencije.
Više informacija pronađite na službenoj web stranici. Dnevnu dozu FMCG informacija pronađite i na društvenim mrežama konferencije: Facebook, LinkedIn.
Zakoračite s nama u #FigitalniMarketinškiSvibanj