Peto izdanje DIABLOGA na temu promjena u influencers marketingu
Peto izdanje DIABLOGA, jedinstvene konferencije koja se bavi blogerima, influencerima i kreatorima sadržaja ove će se godine održati u utorak, 15. prosinca na online platformi Zoom i bit će potpuno besplatno za sve sudionike.
Glavna tema ovogodišnjeg DIABLOGA su promjene u influencers marketingu u 2020. i predikcije trendova za 2021.
Uvodno predavanje održat će Stephen Farell, Direktor odnosa s influencerima u londonskoj podružnici globalne mreže komunikacijskih agencija Ketchum. Stephen radi s mnogim globalnim brendovima iz domene sporta, mode, hrane, pića i turizma i pri tome surađuje s agencijskim timovima iz Ujedinjenog Kraljevstva, Sjedinjenih Američkih Država i Kine. Njegova prethodna iskustva uključuju suradnje s tvrtkama kao što su Sainsbury's, Karl Lagerfeld i Glossier.
Na panel diskusiji intrigantnog imena "Hoće li influencers marketing preživjeti 2020.?", pitanjima promjena u suradnji s influencerima i komunikaciji s potrošačima, promjenama u budžetima i na različitim platformama na kojima djeluju utjecajni kreatori sadržaja, te izazovima i trendovima koji su pred nama bavit će se Jelena Slade-Šilović, voditeljica marketinga za razvoj kategorije pića u Atlantic Grupi, Magdalena Mlinar Blaić, brend menadžerica u tvrtki Beiersdorf, Nina Keš, marketing menadžerica za beauty kategoriju u tvrtki Philips i Eta Šunde, marketing specijalist u tvrtki Optika Anda, premijerno će biti objavljeni rezultati istraživanja o stanju u industriji u 2020. te će biti proglašeni najbolji kreatori sadržaja i najbolji brendovi po izboru hrvatskih blogera, vlogera, YouTubera i influencera.
Marina Čulić Fischer, direktorica programa DIABLOGA i agencije Dialog komunikacije koja organizira konferenciju, izjavila je: "Jako smo uzbuđeni što DIABLOG prvi put organiziramo online. Znamo da doživljaj neće biti isti kao kad smo se družili uživo, ali smatramo da znanja i iskustva ne smijemo prestati dijeliti. Ovogodišnji predavači i panelisti jamče izvrstan program i nadam se da će ga pratiti svi koji se bave ili zanimaju za influencers marketing, kategoriju za kojom je interes prema podacima Googlea u zadnje tri godine povećan za 1500%."
Otvorene su prijave za DIABLOG
Svi zainteresirani mogu se za praćenje konferencije prijaviti putem online forme koja je dostupna na web stranici www.diablog.hr. Sudjelovanje na DIABLOGU ove je godine besplatno, ali je broj sudionika ograničen i radit će se po principu first come-first served.