Omiljeno hrvatsko pivo poziva sve dobre ljude da u stihovima zahvale svojim poznatim i nepoznatim herojima kako njihova velika djela ne bi bila zaboravljena
Velika društveno odgovorna kampanja Ožujskog piva „Dobri ljudi“ ide dalje. Žuja je, naime, pokrenula online aktivaciju 'Opjevani junaci' u kojem poziva sve dobre ljude da u stihovima zahvale svojim poznatim i nepoznatim herojima kako njihova velika djela ne bi bila zaboravljena. Teška vremena često iznjedre prave junake, one koji ugrožavaju svoje živote kako bi spašavali tuđe. No, njihova imena nisu na naslovnicama medija, ali mogu ostati zapamćena kroz najljepše stihove.
Na web stranici opjevanijunaci.ozujsko.com građani mogu napisati stihove o junaku koji je njima ili nekome drugome pomogao kad je bilo najteže, a Žuja će se pobrinuti da najljepše stihove uz pomoć domaće glazbene dive Vanne čuje cijela Hrvatska. Natječaj je otvoren do 19. srpnja.
Aktualna Žujina kampanja svojevrsna je zahvala svim doktorima i doktoricama, medicinskim sestrama, spasiocima, volonterkama i volonterima, humanitarcima, penjačima, građevinarcima, redarima, pripadnicima vojske i policije te svim ostalim nepoznatim licima koja nam u vremenima velikih izazova pokazuju pravo lice ljudske dobrote. A sada omiljeno hrvatsko pivo poziva sve građane da ukažu na nepoznata, svakodnevna herojstva među susjedima, prijateljima, obitelji ili drugim nepoznatim ljudima.
U sklopu kampanje “Dobri ljudi” Ožujsko pivo Zagrebačke pivovare doniralo je milijun kuna Hrvatskoj gorskoj službi spašavanja, Plavom telefonu, Fondu 5.5 i Hrvatskoj mreži za beskućnike, udrugama i zakladi koje su svojim inicijativama i aktivnostima tijekom proteklih, kriznih, mjeseci bezrezervno pomagale potrebitima. U kampanju se mogu uključiti svi građani prijavom za volontiranje u jednoj od organizacija ili donacijom putem KEKS Pay aplikacije u svega nekoliko klikova. Više informacija o kampanji Dobri ljudi dostupno je na službenoj web stranici, a televizijski spot posvećen herojima krize pogledajte ovdje:
{youtube}Q6AMj5v9Mcg{/youtube}