Tijekom dva mjeseca potrošači su „otvorili“ više od 15.000 Franck Beestroa koje su vrijedan izvor hrane za ugrožene pčelinje zajednice
Uz podršku Hrvatskog pčelarskog saveza, Franck je pokrenuo vrijedan projekt kojim nastoji podići svijest o važnosti pčela za život na Zemlji i time potaknuti javnost na djelovanje. Tako je Franck Beestro projekt u svega dva i pol mjeseca postao prepoznat i kod potrošača kao vrijedan i jednostavan način ponovnog povezivanja s prirodom. U okviru njega do danas je otvoreno više od 15.000 Beestroa s medonosnim biljem i cvijećem za pčele.
Poljoprivreda cijelog svijeta ovisi o pčelama koje su važna karika u oprašivanju oko 75% prehrambenih proizvoda, no smanjenjem zelenih površina i nedostatkom medonosnog bilja njihov broj je, nažalost, sve manji. Kako bi pomogao pčelinjim zajednicama, Franck je osmislio Beestro posudu u koju je moguće posaditi medonosno cvijeće i bilje koje tako postaje izvor hrane za pčele, ali i ukras na balkonu, prozoru ili u vrtu.
Franck Beestro je limena posuda s ilustracijom koju potpisuje jedan od najboljih mladih hrvatskih likovnih umjetnika Vedran Klemens, uz koju dolaze sjemenke medonosnog bilja i dvije kutije finog Franck čaja. Sve što je potrebno učiniti je iz posude izvaditi pakiranja čaja, u Beestro dodati zemlju za cvijeće i u nju posijati sjeme koje dolazi u paketu, a uz dovoljno svjetla i malo brige, posuda će postati vrijedan izvor hrane za pčele.
„U Francku se vodimo načelima održivosti i odgovornosti koja primjenjujemo u svakodnevnom radu, uključujući i projekte poput Franck Beestroa, u koje nastojimo aktivno uključiti i naše potrošače. Posebno je zadovoljstvo što svoju poziciju lidera u kategoriji čaja možemo iskoristiti za podizanje svijesti o ulozi pčela u zaštiti ekosustava i bioraznolikosti. Svaki pa i najmanji korak koji možemo napraviti u smjeru zaštite bioraznolikosti vrijedan je truda. Zahvaljujemo više od 15.000 kupaca Frank Beestroa koji su dali svoj doprinos zaštiti pčela pa tako i svijeta u kojem živimo“, izjavila je Draga Žulj, Senior Brand Manager u Francku.
U sklopu projekta, Franckovi zaposlenici darovali su svoje vrijeme i udružili snage s volonterima udruge Zelene i plave Sesvete i ekološke inicijative Čišteći medvjedići kako bi zapuštenu livadu u Sesvetama učinili ljepšom za stanovnike tog kraja te povratili stari sjaj inače medonosnom okolišu. Radi se o zagrebačkoj četvrti s najvećom šumskom površinom, što ju čini savršenom za sadnju medonosnog bilja.
Franck nastoji da poslovne operacije kompanije ne zadiru u ekosustave i zajednice u kojima djeluje te osigurava potrebnu podršku dobavljačima u otpornosti na klimatske utjecaje u skladu s ciljevima održivog razvoja Ujedinjenih naroda. Među prioritetnim ciljevima za kompaniju su održiva potrošnja i proizvodnja usmjerena na zaštitu prirodnih resursa te zaštita klime. Jedan od načina na koji to postiže je i aktivnim djelovanjem u sklopu inicijative coffee&climate s vizijom osposobljavanja poljoprivrednika za učinkovitu prilagodbu i odgovor na klimatske promjene koje znatno utječu na dostupnost i kvalitetu kave.
Svi oni koji žele nabaviti svoj primjerak Franck Beestroa, te se na taj način pridružiti zajednici koja broji nekoliko tisuća članova diljem Hrvatske, mogu to napraviti kupnjom na Franck webshopu i u većim formatima trgovina. Na Franck webshopu dostupno je i jedinstveno, limitirano izdanje Franck Beestro keramičke posude s pažljivo izrađenim i ručno obojenim detaljima. Franck Beestro limena posuda za sadnju, uz sjeme medonosnog cvijeća i bilja te dvije kutijice Franck čaja, dostupna je po preporučenoj neobvezujućoj maloprodajnoj cijeni od 25,98 kn.