Srijeda, 16 Prosinac 2020

Na DIABLOGU proglašeni dobitnici nagrada za 2020.

Napisao:  G.E.T.
(Reading time: 1 - 2 minutes)
Na DIABLOGU proglašeni dobitnici nagrada za 2020.

Rezultati istraživanja pokazali da su kreatori sadržaja ove godine zarađivali više nego prošle

15.12. su na petom izdanju DIABLOGA proglašeni dobitnici nagrada po izboru kreatora sadržaja za 2020. godinu.

Nagrade za najkreatore su po kategorijama dobili:

  • Ljepota: Korana Marović
  • Moda: Pamela Smoljanić
  • Gastro: Sanja Mijac
  • Putovanja: Kristijan Iličić
  • Fitness: Martina Boss

Ella DvornikNajinfluencericom je po četvrti put proglašena Ella Dvornik, a tri najbolja brenda za suradnju s kreatorima sadržaja su u 2020. bili Lidl, About You i NIVEA.  

Uz proglašenje najboljih, na DIABLOGU su predstavljeni i rezultati istraživanja o hrvatskoj blogerskoj i influencer sceni, kojeg od 2016. provodi agencija Dialog komunikacije. Glavni zaključak je da scena sazrijeva - kreatori sadržaja sve su stariji i sve više ih je stalno zaposlenih te svoje kanale smatraju poslom.

Prisutnost na Facebooku pada, TikTok strelovito raste

Kategorije gastro i putovanja su u odnosu na prošlu godinu zabilježile pad po pitanju broja autora koji u tim segmentima djeluju za po 10%, jednako je pala i prisutnost kreatora na Facebooku, dok se prisutnost na TikToku udvostručila, pa je sada na toj platformi prisutna njih četvrtina (25,9%).

Blogeri, influenceri i YouTuberi su u 2020. zarađivali više nego godinu prije - prosječni mjesečni prihodi za trećinu njih (33,3%) bili su viši od 7.501 HRK - i sve više ih se bavilo poduzetništvom te su svoj utjecaj na društvenim mrežama koristili i za pokretanje drugih poslova (29,6%). Oglašivačima zamjeraju manjak fokusa na kvalitetu sadržaja, a medijima negativan stav prema influencerima, iako ih najveći broj vidi budućnost u suradnji s medijima (35,2%). Video i autentičnost i dalje su vodeći trendovi u influencers marketingu, a predviđanja za 2021. za većinu ispitanika (46,3%) su optimistična.

Istraživanje je provedeno u prosincu 2020. na uzorku od 59 ispitanika, metodom dubinskog online upitnika.