Novo normalno unijelo je brojne promjene u sve segmente naših života, a između ostalog potaknulo je i brojne nove trendove u smjeru brige o pravilnoj prehrani, korištenja prirodnih i svježih namirnica te pripremanja zdravijih obroka u vlastitom domu.
To je prepoznao i Nestlé, čiji su čelnici danas predstavili novosti iz portfelja proizvoda te najavili brojne planove vezane uz educiranje i zapošljavanje mladih, zaštitu okoliša i daljnje provođenje projekta Vrtim Zdravi Film.
Uzbudljive novosti za sve poklonike čokolade stižu s novim KIT KAT Gold i KIT KAT Ruby čokoladicama, nove THOMY majoneze s uljem avokada i konoplje dat će još bolji okus vašem sendviču, a obzirom da su Hrvati poznati i kao veliki kavoljupci nesumnjivo će uživati i u novim NESCAFÉ Gold Origins Sumatra i Uganda-Kenya te NESCAFÉ Classic Ivory Coast proizvodima.
Zadnja istraživanja ponašanja potrošača u regiji pokazuju povećanje vremena koje se provodi u kuhanju s obitelji, stoga velike novosti donosi i MAGGI asortiman:
"Ponosna sam što je 95% našeg MAGGI i THOMY danas bez konzervansa, umjetnih aroma i boja, uz dodatak morske soli te više povrća i cjelovitih žitarica. Hrvati vole kuhati i mi im želimo pomoći u pripremi ukusnih i hranjivih obroka te smo lansirali veliku inovaciju Magija okusa, dodatak jelima s povrćem, bogatog punog okusa bez kompromisa, te MAGGI BIO Bouillons organske kocke za kuhanje." - izjavila je Renata Matusinović, izvršna direktorica kategorije hrane za tržište Jugoistočne Europe najavljujući još mnoge inovacije u asortimanu za ovu godinu.
Sastavni dio poslovanja kompanije Nestlé je i briga za zaposlenike, lokalnu zajednicu i partnere, kako sada tako i za budućnost:
"Preuzeli smo na sebe obveze i dalje ostati uz hrvatsko društvo, kontinuirano podržavati njegov daljnji razvoj i napredak te u budućnosti poduzimati aktivnosti kako bismo očuvali i zaštitili resurse za buduće generacije" - izjavila je Neli Angelova, direktorica komunikacija za tržište Jugoistočne Europe, naglasivši kako kompanija nastavlja i sa značajnim ulaganjima resursa u edukaciju osovnoškolaca o pravilnoj prehrani i važnosti tjelesne aktivnosti, podršku boljoj zapošljivosti mladih te snažno kreće s inicijativama za očuvanje okoliša.
Nestlé je najavio velike ambicije za Hrvatsku: projekt Vrtim Zdravi Film, koji se bavi edukacijom mladih o pravilnoj prehrani, ove godine slavi desetu obljetnicu te je njegov cilj doseći ukupno 1.000 osnovnih škola, 70.000 učenika i 25.000 roditelja. Inicijativama za bolju zapošljivost mladih do 30 godina kroz edukacije poput Nestlé Summer's Cool, programe prakse i pripravništva planira više od 500 mladih pripremiti za tržište rada, dok uz obavezu da do 2025 100% proizvoda ima ambalažu koja je reciklirana ili se može ponovo upotrijebiti kreće s lokalnim aktivnostima za podizanje svijesti o važnosti recikliranja.
„Nestlé treba djelovati kao StartUp te biti agilan, kontinuirano razvijati timove s poduzetničkim razmišljanjem i pokazati solidarnost s društvom u cjelini" - poručio je za kraj Laurentiu-Florin Dimitriu, generalni direktor kompanije Nestlé za Hrvatsku, Bosnu i Hercegovinu i Sloveniju.
Više informacija možete pronaći na stranici Nestlé.