Četvrtak, 05 Lipanj 2014

Program konferencije

Napisala: 
(Reading time: 2 - 4 minutes)

Vrijeme:

Teme:

9:00 - 10:00

Registracija i kava dobrodošlice

10:00 - 10:25

Vinski putevi Hrvatske

 

Saša Špiranec, Vinart d.o.o.

{jb_iconic_quote}Vinske regije Hrvatske su riznica raznolikosti stilova i sorti vina. Gdje i kako vino nastaje te tko stoji iza njegove kvalitete osnovna su pitanja koja postavlja svaki ljubitelj vina. Otvorenost prema posjetiteljima, osobna iskustva koja ćemo doživjeti prilikom posjeta i kvaliteta ponuđenog vina sve su važniji faktori koji čine moderan vinski turizam.{/jb_iconic_quote}

10:30 - 10:55

Kako strani turisti vide Hrvatsku? Što istaknuti, što mijenjati?

 

Zoltán Győrffy,  gl. urednik magazina Pécsi Borozó

{jb_iconic_quote}Mene sve više me interesira kako će se promijeniti cijela vinska priča Hrvatske. Jer se mijenja, i to prema mome, na bolje - mada bi se mogla većom brzinom i većom dozom efikasnosti. {/jb_iconic_quote}U toj priči pored vina trebamo naći mjesta za gastronomiju, za kvalitetan smještaj, za dodatne sadržaje, zbog kojih ćemo odbrati baš tu regiju. Vino je samo jedan od razloga koji će nas motivirati, možda je najvažniji, možda samo jedan od ostalih.
Na samom vinu, ili bez vina ćemo svakako biti manje uspješni.

11:00 - 11:25

Pauza za kavu

11:30 - 11:55

Povezivanje touroperatora sa subjektima vinskog turizma i njihova prezentacija.

 

Mr.sc. Dijana Katica, dr.vet.med., predsjednica Uprave HF EKO ETNO GRUPA d.o.o.

{jb_iconic_quote}Za koncept razvoja ruralnog turizma i njegovih posebnih oblika kao što je vinski turizam važna je turistička atrakcijska osnova, u ovom slučaju tradicijska kultura i enogastronomija koji predstavljaju značajnije sastavnice ruralnog turizma, ali i općenito razvoja  ruralnih područja koja u Hrvatskoj zauzimaju oko 92% područja.
Ruralni, u ovom slučaju, vinski turizam posebnu brigu mora voditi o definiranju turističkog proizvoda, stvaranju dodatne ponude, povezivanju s tržištem, marketingu i promociji, načinima suradnje s turističkom industrijom (DMC, touroperator, turistička agencija). Poslovanje s turističkom industrijom je potrebno zbog proširene prodaje i marketinga proizvoda vinskog turizma, povećane promocije uz minimalna ulaganja te ostalih benefita u poslovanju.{/jb_iconic_quote}

12:00 - 12:25

Vino kao sastavni dio turističke ponude i brenda neke regije – primjer dobre prakse iz Dolenjske

 

Matjaž Pavlin, direktor turističke aencije Kompas Novo mesto

{jb_iconic_quote}Priča o cvičku – kako iz prosječnog vina napraviti dobar brend.
Cviček je posebno lokalno vino sa područja Dolenjske, jedino vino u Europi, koje može odnosno mora imati manje do 10% alkohola i koji se radi iz bjelog i crnog grožđa. Organiziranim radom, povezivanjem te inovativnim marketingom uspjeli smo od njega napraviti najpopularnije i najprodavanije vino u Sloveniji. 
{/jb_iconic_quote}Turizam u zidanicama – vinske kuće usred vinograda unikatan su oblik turističkog smještaja. Radi se o manjim objektima, gdje podrum služi za preradu i čuvanje vina, a na katu je kompletan stan. Gosti su u glavnom stranci, koji uživaju u prekrasnom ambientu i razgledima, lokalnoj gastronomiji, otkrivaju cijelu Sloveniju pa i susjedne zemlje ili se bave nekim aktivnostima.
Vino u funkciji turizma – organizacija izleta s vinskom tematikom po Sloveniji, Hrvatskoj i Europi za široke mase i posebnih stručnih ekskurzija za vinogradare.

12:30 - 13:30

Ručak

13:30 - 13:55

Vinski turizam i društvene mreže u jugoističnoj Europi

 

Dušan Jelić,  menadžer društvenih mreža u  Wines of Balkans

{jb_iconic_quote}Brandiranje jugoistočnih vina u kontekstu europskog vinskog turizma i kreiranje marketinških alata oslanjajući se na sinergiju  između vinara i promotora regionalnih vina. Povezivanje regionalne proizvodnje vina s vinskim turizmom. Isticanje autohtonog i lokalnog na globalnoj sceni. Vinski turizam bi trebao biti marketinški prioritet.{/jb_iconic_quote}

14:00 - 14:25

Razvoj vinskog turizma destinacije i uloga TZ u povezivanju - primjer Međimurja i zapažanja

 

Rudi Grula, Voditelj ureda turističke zajednice Međimurja.

14:30 - 14:55

Pauza za kavu

15:00 - 15:25

Vinske ceste Balkana - povezivanje i zajednička prezentacija te zajedničko privlačenje turista

 

Miloš Kalapiš, Akademija vinskog turizma

{jb_iconic_quote}U vinskom turizmu, udruživanje je jako bitno ! Svaki oblik suradnje s lokalnim proizvođačima hrane, suvenira i rukotvorina koji može upotpuniti ponudu samo vam donosi dodatni bonus i poboljšava kako financijski promet, tako i ukupan utisak koji turist odnosi. U našim krajevima, granice nisu samo međudržavne, postavili smo ih svuda. Između susjeda, sela, gradova, gdje god pogledamo sve je u granicama. Da bi uspjeli u vinskom turizmu, kao i u drugim poslovima, granice nam ne smiju biti prepreka.{/jb_iconic_quote}

15:30 - 17:00

Okrugli stol: pozicioniranje ponude vinskog turizma

Moderator konferencije: Tomislav Stiplošek, predsjednik udruge G.E.T. i Centra za razvoj vinskog turizma.

[button type="3d blue" target="_blank" state="enabled" link="/files/Prijavniobrazac_1GETkonferencija.pdf" icon="download-alt"] Preuzmite prijavnicu [/button]