Vrijeme: | Teme: |
9:00 - 10:00 | Registracija i kava dobrodošlice |
10:00 - 10:25 | Vinski putevi Hrvatske |
| Saša Špiranec, Vinart d.o.o. {jb_iconic_quote}Vinske regije Hrvatske su riznica raznolikosti stilova i sorti vina. Gdje i kako vino nastaje te tko stoji iza njegove kvalitete osnovna su pitanja koja postavlja svaki ljubitelj vina. Otvorenost prema posjetiteljima, osobna iskustva koja ćemo doživjeti prilikom posjeta i kvaliteta ponuđenog vina sve su važniji faktori koji čine moderan vinski turizam.{/jb_iconic_quote} |
10:30 - 10:55 | Kako strani turisti vide Hrvatsku? Što istaknuti, što mijenjati? |
| Zoltán Győrffy, gl. urednik magazina Pécsi Borozó {jb_iconic_quote}Mene sve više me interesira kako će se promijeniti cijela vinska priča Hrvatske. Jer se mijenja, i to prema mome, na bolje - mada bi se mogla većom brzinom i većom dozom efikasnosti. {/jb_iconic_quote}U toj priči pored vina trebamo naći mjesta za gastronomiju, za kvalitetan smještaj, za dodatne sadržaje, zbog kojih ćemo odbrati baš tu regiju. Vino je samo jedan od razloga koji će nas motivirati, možda je najvažniji, možda samo jedan od ostalih. |
11:00 - 11:25 | Pauza za kavu |
11:30 - 11:55 | Povezivanje touroperatora sa subjektima vinskog turizma i njihova prezentacija. |
| Mr.sc. Dijana Katica, dr.vet.med., predsjednica Uprave HF EKO ETNO GRUPA d.o.o. {jb_iconic_quote}Za koncept razvoja ruralnog turizma i njegovih posebnih oblika kao što je vinski turizam važna je turistička atrakcijska osnova, u ovom slučaju tradicijska kultura i enogastronomija koji predstavljaju značajnije sastavnice ruralnog turizma, ali i općenito razvoja ruralnih područja koja u Hrvatskoj zauzimaju oko 92% područja. |
12:00 - 12:25 | Vino kao sastavni dio turističke ponude i brenda neke regije – primjer dobre prakse iz Dolenjske |
| Matjaž Pavlin, direktor turističke aencije Kompas Novo mesto {jb_iconic_quote}Priča o cvičku – kako iz prosječnog vina napraviti dobar brend. |
12:30 - 13:30 | Ručak |
13:30 - 13:55 | Vinski turizam i društvene mreže u jugoističnoj Europi |
| Dušan Jelić, menadžer društvenih mreža u Wines of Balkans {jb_iconic_quote}Brandiranje jugoistočnih vina u kontekstu europskog vinskog turizma i kreiranje marketinških alata oslanjajući se na sinergiju između vinara i promotora regionalnih vina. Povezivanje regionalne proizvodnje vina s vinskim turizmom. Isticanje autohtonog i lokalnog na globalnoj sceni. Vinski turizam bi trebao biti marketinški prioritet.{/jb_iconic_quote} |
14:00 - 14:25 | Razvoj vinskog turizma destinacije i uloga TZ u povezivanju - primjer Međimurja i zapažanja |
| Rudi Grula, Voditelj ureda turističke zajednice Međimurja. |
14:30 - 14:55 | Pauza za kavu |
15:00 - 15:25 | Vinske ceste Balkana - povezivanje i zajednička prezentacija te zajedničko privlačenje turista |
| Miloš Kalapiš, Akademija vinskog turizma {jb_iconic_quote}U vinskom turizmu, udruživanje je jako bitno ! Svaki oblik suradnje s lokalnim proizvođačima hrane, suvenira i rukotvorina koji može upotpuniti ponudu samo vam donosi dodatni bonus i poboljšava kako financijski promet, tako i ukupan utisak koji turist odnosi. U našim krajevima, granice nisu samo međudržavne, postavili smo ih svuda. Između susjeda, sela, gradova, gdje god pogledamo sve je u granicama. Da bi uspjeli u vinskom turizmu, kao i u drugim poslovima, granice nam ne smiju biti prepreka.{/jb_iconic_quote} |
15:30 - 17:00 | Okrugli stol: pozicioniranje ponude vinskog turizma |
Moderator konferencije: Tomislav Stiplošek, predsjednik udruge G.E.T. i Centra za razvoj vinskog turizma. |
[button type="3d blue" target="_blank" state="enabled" link="/files/Prijavniobrazac_1GETkonferencija.pdf" icon="download-alt"] Preuzmite prijavnicu [/button]