4.4.2019. glavna tema Vinskih razgovora bila je "vino i društvene mreže" uz gošću komentatoricu Jelenu Bulum, organizatoricu popularnih vinskih događaja "Vino & Kino" i "Vinska faca poslije placa".
"Društvene mreže su postale neizostavni dio života, samim time i poslovanja. Prema vlastitom iskustvu, kada je riječ o vinskim događajima, puno je brži i efikasniji učinak reklama putem društvenih mreža, u odnosu na klasične medije", rekla je Jelena Bulum, ali i dodala: "Društvene mreže imaju svoja pravila. Treba svakom proizvodu ili lokaciji koja se reklamira pristupiti individualno, maksimalno mu se prilagoditi, jako dobro poznavati materiju koju prezentirate, kao i publiku s kojom komunicirate. Uz poštivanje svih ovih elementa, uspjeh neće izostati."
U obitelji Krolo, iz Dalmatinske zagore, uzgoj vinograda je tradicija stara preko 300 godina, ali Dražan Krolo je jedini potomak koji se odlučio i profesionalno baviti vinogradarstvom, prvenstveno iz ljubavi. Prva berba je bila je 2007. godine, a danas Krolo vina imaju prepoznatljivi okus i kvalitetu te desetke priznanja iz cijelog svijeta. U ponudi imaju vina od 5 sorti, a u vinariji, u Trilju, odlično razvijaju ponudu vinskog turizma.
Na "Vinskim razgovorima" vinariju su predstavili Dražan Krolo i prodajna predstavnica Fani Tomaš. Kušala su se vina: Rose 2018., Chardonnay 2018., Pošip 2018., Cuvée (Cabernet Sauvignon i Merlot) 2013. i 2015. i Crljenak 2016.
Reakcija publike bila je jako dobra; vina su ovdje definitivno doživjela uspjeh. No tri vina su izdvojena kao posebna - Pošip, Cuvée iz 2013. i Kaštelanski Crljenak.
Ipak, posebno treba izdvojiti Crljenak jer kao što kaže gospodin Krolo, Crljenak je prvo vino vinarije, a osim toga je autohtona sorta i to daje posebne mogućnosti u njegovoj prezentaciji.
U razgovoru s Dražanom Krolom, još se jednom pokazalo da je vinski turizam budućnost hrvatskog vinarstva jer najbolja je prodaja ona na kućnom pragu - ili da citiramo g. Krolu: "Kad turisti dođu u vaš podrum, oni su vaši i tu nemate konkurenciju."
"Imaju odlično razrađene vinske ture", posebno je istaknuo Tomislav Stiplošek, voditelj projekta i predsjednik udruge G.E.T., kojoj je jedan od glavnih ciljeva razvoj vinskog turizma.
"No trebalo bi raditi na produljenju sezone, ne samo u vinskom turizmu, nego općenito. Treba shvatiti da sezona traje maksimalno tri mjeseca, a od ta tri, onaj središnji je toliko vruć da turisti baš i nemaju veliku volju i želju za obilascima pa je u takvim uvjetima teško organizirati vinske ture.", ukazao je Dražan Krolo na problem koji treba rješavati.
Uz degustaciju vina Krolo servirane su plate Procaffe s pršutom i sirom, a kako u konzumaciji ovih namirnica (uključujući vino) ne treba zanemariti unos vode u organizam, na stolu se našla i Nevra, visokokvalitetna prirodna izvorska voda, s izuzetno niskim udjelom natrija i magnezija.
Svaki "Vinski razgovori", uz zanimljive teme i degustacije koje pružaju jedinstven doživljaj, nekome iz publike donose dodatno iznenađenje. Ovaj put je netko od sudionika osvojio degustaciju u organizaciji zagrebačkog Wine bara i vinoteke Bornstein, čiju bogatu vinsku kartu, s više od 150 različitih artikala hrvatskih i inozemnih proizvođača pića, upotpunjuje i ponuda menua sastavljenog od različitih vrsta tapasa, kreiranih od namirnica domaćih proizvođača.
Sljedeći "Vinski razgovori" održat će se već 18. travnja 2019. uz OPG Hilić s Pelješca i zanimljivim temama za komentiranje. Dodatne informacije potražite na web stranici www.get4u.hr ili Fb stranici G.E.T. Report, ili pak svratite u kavanu Procaffe, opustite se uz njihovu ponudu vina i finih zalogaja te se informirajte o nadolazećim vinskim i drugim zanimljivim gostovanjima.