U galeriji Lauba na veličanstven način je predstavljen novi izgled Karlovačkog piva.
U jedinstvenom iskustvu uživalo je više od 600 uzvanika među kojima su bili predstavnici domaćih kompanija i medija (da, i G.E.T.-ovci) te osobe iz javnog i političkog života.
Karlovačko pivo na svojoj etiketi ponosno nosi grb grada Karlovca u kojem se proizvodi. Nov izgled Karlovačkog piva odlikuju moderan dizajn te stiliziran i moderniziran grb grada Karlovca kojim dominiraju prekrasne sirene – koje su bile i inspiracija za ovaj događaj. Misteriozan svijet sirena bio je odličan uvod kojim Karlovačko otvara novo poglavlje pivske mitologije.
Ovim događajem uplovili smo u budućnost. Karlovačko pivo ima dugu tradiciju, no to je pivo koje se stalno razvija i okrenuto je budućnosti. Nova etiketa ponosno pokazuje svu strast i umijeće koje ulažemo u naše Karlovačko. Podsjećamo i na hrvatski ječam kojeg koristimo u Karlovačkom pivu. Za nov izgled Karlovačkog inspirirale su nas sirene – simbol karlovačkih rijeka koje su oduvijek povezivale ljude. Tako i naše Karlovačko povezuje sve nas optimiste i zaljubljenike u život, a vjerujemo da će tako biti i u budućnosti u koju plovimo“, istaknula je Branka Slaveska, predsjednica Uprave kompanije HEINEKEN Hrvatska.
Karlovačko pivo novog izgleda, ali istog vrhunskog okusa, uskoro stiže na tržište. U proizvodnji Karlovačkog piva koriste se prirodni sastojci: slad napravljen od ječma s hrvatskih polja, voda, kvasac i hmelj. Karlovačko pivo ne sadrži konzervanse, aditive niti sirovine GMO podrijetla. Ukoliko se u njemu uživa umjereno, pivo može biti dio zdravog stila života. Osim toga, pivo sadrži manje kalorija nego mnoga druga pića stoga ne čudi da su u njemu uživaju i brojne dame.
Karlovačko aktivno promiče odgovornu konzumaciju alkohola pa je za goste događaja u Laubi bio organiziran besplatan prijevoz taksijem kako bi sretno i sigurno stigli svojim kućama. Po nama, odličan potez!