U ponedjeljak, 24. svibnja Coca-Cola HBC Hrvatska ugostila je više od 200 vlasnika restorana, hotela i kafića iz Hrvatske i regije na petoj po redu HoReCa konferenciji. Domaći i strani stručnjaci predstavili su svjetske i regionalne trendove u ugostiteljstvu, gastronomiji i turizmu te su se osvrnuli na utjecaj pandemije COVID-19 na poslovanje sektora.
Remy Savage, kreativni direktor Le Syndicatea i Le Communea u Parizu i vlasnik konceptualnog bara, opisao je proces otvaranja bara u Londonu u trenutnoj situaciji te je ukazao na to koliko jedinstven koncept i izlazak iz uobičajenih okvira doprinose uspjehu ugostitelja. Ivana Bekavac, glavna chefica i vlasnica restorana Kut510 u Zagrebu, sudionicima konferencije Raise the Bar prikazala je kako je uspješno savladala izazov otvaranja i vođenja uspješnog restorana u jeku pandemije koronavirusa.
U sklopu konferencije polaznicima druge i treće generacije Akademije projekta Raise the Bar uručene su potvrde o sudjelovanju u obrazovnom programu čiji je cilj unaprijediti kvalitetu znanja djelatnika u ugostiteljstvu i turizmu. Tijekom dva mjeseca teorijske nastave u Coca-Colinom obrazovnom centru i mjesec dana praktične nastave u restoranima i barovima diljem Hrvatske, polaznici su usvojili znanja i vještine te su savladali suvremene tehnike usklađene s najnovijim gastronomskim i ugostiteljskim trendovima.
„Zanimanje konobara, barista i barmena još je uvijek među najtraženijima u Hrvatskoj i nedostatak kvalitetne radne snage stvaran je izazov ugostiteljskog i turističkog sektor. Ponosni smo što je projekt Raise the Bar dio rješenja ovog dugogodišnjeg problema i što je Coca-Cola HBC Hrvatska tijekom protekle tri godine omogućila stručno usavršavanje i edukaciju 26 konobara, barmena i barista koji će doprinijeti boljoj budućnosti hrvatskog ugostiteljstva. U suradnji sa zakladom Budi Foodie, prije dvije godine dodijelili smo tri stipendije za edukaciju na prestižnim akademijama i ponosan sam što mogu najaviti kako ćemo ove godine, u sklopu vlastite zaklade Raise the Bar, podržati profesionalno usavršavanje mladih gastronomskih talenata na najboljim kulinarskim školama na svijetu“, izjavio je Filip Verbanac, direktor Odjela za jaka alkoholna pića, kavu i ugostiteljstvo i voditelj projekta Raise the Bar.
Ruža Tomić Fontana, glavna direktorica Coca-Cole HBC za Hrvatsku, Bosnu i Hercegovinu i Sloveniju, osvrnula se na trenutnu situaciju na tržištima te je dala kratak pregled potrošačkih trendova te je istaknula: „HoReCa kupcima u Hrvatskoj i regiji, Coca-Cola HBC Hrvatska, uz bezalkoholna pića, kavu i premium alkoholna pića, osigurava stalnu podršku u razvoju poslovanja. Zato mi je drago što mogu najaviti da smo podržali prvo izdanje knjige Dannyja Meyera, Moć uspješnog poslovanja (Setting the Table), koju ugostitelji širom svijeta nazivaju Biblijom ugostiteljstva. Danas, uslijed posljedica pandemije COVID-19 koja je najviše pogodila upravo ugostitelje, važno je pronaći i prepoznati uspješne primjere i naše iskustvo i znanje usmjeriti na oporavak i razvoj ugostiteljstva, gastronomije i turizma u Hrvatskoj i regiji.“
Raise the Bar je strateška platforma Coca-Cole HBC Hrvatska koji od 2019. godine djeluje s ciljem povećanja kvalitete obrazovanja radne snage u ugostiteljstvu i turizmu. Projekt obuhvaća akademiju za konobare, bariste i barmene, stipendije za kuhare, slastičare i osoblje za posluživanje te suradnju s regionalnim centrima kompetentnosti, čime Raise the Bar omogućuje usklađivanje vještina i znanja ugostiteljskih i turističkih djelatnika s potrebama poslodavaca.
Više o samoj konferenciji i projektu, doznajte na raisethebar.hr.