Lansiranje hard seltzera veliki poslovni iskorak Zagrebačke pivovare u novu kategoriju - izvan piva
WAI Moment sadrži prirodne arome, a s manje od 99 kalorija po limenci idealan je za potrošače koji teže balansu i održavanju dinamičnog životnog stila
Hard seltzeri su se u posljednjih nekoliko godina pokazali kao jedno od najpopularnijih inovacija, a sastoje se od gazirane vode, arome voća i alkohola
WAI Moment, hard seltzer Zagrebačke pivovare stigao je u Hrvatsku. Zagrebačka pivovara dio je Molson Coorsa, jednog od najvećih proizvođača pića na svijetu koji je svojim hard seltzerima oduševio potrošače diljem svijeta.
WAI Moment je novo osvježavajuće piće koje stiže u tri različita okusa – limeta i menta, tropsko voće i bobičasto voće. Ovaj premium hard seltzer s udjelom alkohola od četiri posto sadrži prirodne arome i dolazi bez umjetnih boja i konzervansa, a istodobno je veganski i bez glutena. WAI Moment kao bazu koristi voćno vino (fermentiranu jabučnu bazu), gaziranu vodu i prirodne arome te sadrži manje od 99 kalorija po limenci.
„Zahvaljujući sjajnom timu Zagrebačke pivovare koji stoji iza cijelog projekta, s ponosom predstavljamo WAI Moment - novu vrstu alkoholnog pića koja će savršeno nadopuniti naš portfelj. Jasno smo izrazili svoju ambiciju da idemo van kategorije piva, a WAI Moment je proizvod kojim ispunjavamo to obećanje. Hard seltzeri osvajaju svijet, a siguran sam da će se svidjeti i našim potrošačima. WAI Moment je idealan izbor za sve koji žele odgovorno uživati u iznimnim okusima pića napravljenog s prirodnim aromama, a broj kalorija čini ga još posebnijim“, istaknuo je Miroslav Holjevac, predsjednik Uprave Zagrebačke pivovare.
Ana Štebih, direktorica marketinga Zagrebačke pivovare kaže: “Ponosni smo što smo kreirali WAI Moment. WAI na havajskom znači voda, koja je ujedno i izvor života. Naš novi brend govori o optimizmu, prirodnosti i zabavi. Piće je kao stvoreno za svakodnevicu s okusom ljeta”.
Hard seltzeri su se širom svijeta u posljednjih nekoliko godine pokazali kao jedno od najpopularnijih inovacija, s kontinuiranim troznamenkastim rastom na zahtjevnom američkom tržištu. U Europi su se nedavno počeli pojavljivati novi brandovi pa je Hrvatska jedna od prvih zemalja koja svojim potrošačima omogućuje da probaju ovaj globalni hit. Uz Hrvatsku, WAI Moment će biti predstavljen i potrošačima širom zemalja Srednje i Istočne Europe.