U anketi Turističke zajednice Grada Zagreba, na portalu www.adventzagreb.com proglašena je najbolja adventska lokacija. U iznimno jakoj konkurenciji pobjedu je odnijelo Fuliranje. Iznimno kreativan i originalan urbani koncept, raznoliki sadržaji i odličan program za sve generacije, uz vrhunsku gurmansku street ponudu pokazali su se kao dobitna kombinacija.
Brojni posjetitelji prepoznali su vrijednost ovog događanja, koje već šestu godinu oduševljava Zagrepčane, ali i posjetitelje glavnog hrvatskog grada. Ovogodišnji moto Fuliranja 'Life is a Circus' predstavio je novi street gastrotainment i pokazao koliko su street food, kao i događanja 'na ulici' važan dio turističke ponude kako Zagreba tako i Hrvatske.
Roman Pokos, direktor kreativne agencije Kokoš ili jaje, koja je organizator Fuliranja, istaknuo je da su uloženi ogromni napori, od uređenja i izrade dizajnerskih funkcionalnih kućica do osmišljavanja programa i odabira najboljih najmoprimaca i zato mu je jako drago što su i posjetitelji prepoznali poseban duh Fuliranja i rado ga posjećuju.
N. P. / Foto: Nika Mokos i Sandro Sklepić