Projekti
Kratki opis aktivnosti i postignuća:
- pokrenuli smo portal G.E.T. Report s ciljem promicanja hrvatske eno-gastronome i tradicije
- izdali smo 44 broja online časopisa (6 brojeva je doživjelo i svoje tiskano izdanje) koji se kasnije pretvorio u jednostavniju formu Newslettera s velikim brojem primatelja
- pokrenuli smo G.E.T. Stars - "kategorizaciju" vinarija u turističkom smislu, po uzoru na svjetski poznate kategorizacije restorana
- pokrenuli smo nagradu Bijeli grozd - prema ocjeni publike vinarijama za turističku ponudu te tvrtkama i pojedincima za posebni doprinos u skladu s ciljevima Udruge
- konstantno potičemo medije na promicanje hrvatske eno-gastronomije i kulturne baštine; između ostaloga i poticanjem organiziranih press putovanja na kojima inzistiramo da se prezentira spoj enogastronomije s lokalnom kulturom i tradicijom.
- organizirali smo nekoliko mini-sajmova namijenjenih promociji i prezentaciji malih proizvođača i nerazvijenih područja
- organizirali smo Ciklo G.E.T. Tour u nekoliko županija - projekt s ciljem povezivanja cikloturizma i lokalne ponude
- organizirali smo G.E.T. Fest, festival vinskog turizma, koji se održavao kroz ljeto 2019. u centru Zagreba
- organizirali smo 5 godišnjih konferencija o eno-gastro turizmu s međunarodnim sudjelovanjem, koje su okupljale stručne predavače iz Hrvatske i okolnih država, a sudionici su bili proizvođači, ugostitelji i turistički djelatnici, također iz Hrvatske i država okruženja
- organiziramo razne edukacije i radionice (npr. "Vinski razgovori" i drugo)
- pokrenuli smo i vodimo Izbor za Vinske Dame i Vinsku Gospodu hrvatske vinske scene
- razvijamo suradnju s više hrvatskih državnih tijela i institucija s područja turizma, poljoprivrede i gospodarstva oko poduzimanja zajedničkih akcija i podupiranja akcija udruge
- razvijamo suradnju sa srodnim organizacijama u Hrvatskoj i izvan nje
Centar za razvoj vinskog turizma
Cilj projekta je što više povezati proizvođače i ponuđače u području eno-gastronomije i tradicije s ljudima iz medija, turističkih agencija, a preko njih i s gostima. Turizam, kao oblik prodaje i izvoza "na kućnom pragu" je najbolji način očuvanja svih tradicijskih vrijednosti, posebno uz edukaciju apsolutno svih aktera.
Program rada je vidljiv iz našeg dosadašnjeg i konstantno nastavljamo aktivnosti navedene u opisu, s posebnim naglaskom na prezentaciju, edukaciju i savjetovanje. Istovremeno, razvijamo online vodič koji bi u budućnosti trebao sadržavati cjelokupnu hrvatsku ponudu eno-gastronomije, delicija, suvenira i kulture.