Mjesec hrvatskih brendova u BIPI uključit će više od 1.000 vrhunskih proizvoda za ljepotu, njegu i kućanstvo hrvatske proizvodnje od preko 45 brendova
U akciji „Domaće je najljepše“ od 1. do 30. lipnja u mjesecu hrvatskih brendova BIPA će svojim kupcima ponuditi više od 1.000 vrhunskih proizvoda za ljepotu, njegu i kućanstvo hrvatske proizvodnje od preko 45 domaćih brendova. Akcija predstavlja nastavak dugoročnog razvoja asortimana BIPE u suradnji s domaćim dobavljačima sa željom da svojim kupcima ponudi najveći izbor proizvoda najboljih hrvatskih proizvođača te podrži i potiče domaću proizvodnju i gospodarstvo.
“Domaće je najljepše” samo je jedna u nizu akcija koje BIPA pokreće kako bi to i ostvarila, a u njoj će uz kupnju hrvatskih proizvoda dodatno nagraditi kupce s 1 dodatnom kunom na BIPACard ili BCdigital kartici za svakih ostvarenih 50 kuna kupnje.
Ekskluzivne ponude najkvalitetnijih i provjerenih hrvatskih brendova čekaju na podršku kupnjom, jer domaće je ipak najljepše!
„Težnja da ponudimo nešto novo i drugačije na tržištu, a istovremeno podržimo male hrvatske poduzetnike doprinijela je ostvarenju suradnji i osmišljavanju linija dostupnih samo na policama BIPE. Dugoročno smo posvećeni stvaranju jedinstvenog asortimana s domaćim partnerima kako bi kupcima BIPE mogli ponuditi ekskluzivu ponudu proizvoda za ljepotu, njegu i kućanstvo.“ izjavila je Saška Hitner, rukovoditeljica nabave u BIPI.
Osim podrške domaćim proizvođačima BIPA će tijekom lipnja svim navijačima osigurati i široku ponudu navijačkog asortimana kako bi podržali naše nogometaše na Europskom nogometnom prvenstvu.