Ponedjeljak, 24 Listopad 2016

G.E.T. Report 30

Napisao:  G.E.T.
G.E.T. Report 30
 

 

U iškekivanju mladih vina...

 

{tab=Sadržaj}

Najava

  • VinDel 2016
  • Dani blatske lumblije

Novosti

  • Prvi rođendan brazilske gastronomske atrakcije
  • Pronađena Jackova bačva u Hrvatskoj
  • Franck 125 YEARS EDITION
  • Staropramen pivo predstavilo novi izgled
  • Čarobno jesensko Grimbergen druženje
  • Sretan rođendan!
  • Upoznajte Bergmane
  • Adriatic news
  • London - Zagreb 1 : 0

Manifestacije

  • 2. Igre gladi by Bicko
  • Berba u Jaski 2016
  • Najvažnija berba šipona
  • Drugi Wine & Music

Putovanja

  • Šumadija - prvi susret

Predstavljamo

  • Restoran Angelus, Varaždin
  • Obitelj Kolar, Baranja
  • Šaptač zidovima

Gastronomija

  • Dalmatinski pršut ima više razloga za slavlje
  • Gurmanski doživljaj s Argetom

Urednikova kolumna

  • Velikani budućnosti

 

{tab=Riječ urednika}

Umjesto uobičajenog uvodnika, osvrnut ću se na „Bijeli grozd”, nagradu koju dodjeljujemo za najbolje vinarije u domeni vinskog turizma i koja raste iz godine u godinu. Kao i proteklih godina, dodjela će se i ove održati u sklopu vinskog festivala VINOcom, krajem studenog u zagrebačkom hotelu Esplanade.

Kad god radite neka ocjenjivanja i top ljestvice, imate one koji se na kraju ljute jer nisu na popisu ili na željenoj poziciji. Naravno, takvi će doći uvijek s istom pričom, da to njima i nije važno. Ne žele prihvatiti da možda negdje griješe - ili u pristupu poslu ili, možda, u prezentaciji tog posla. 

Ono što svakako raduje jest da ima puno mladih vinara i vinarki koji ozbiljno doživljavaju ovakve nagrade, bore se, trude, traže savjet, žele svakog dana biti sve bolji. To je činjenica koja nas mora veseliti, jer takvi ljudi donose napredak i uvijek žele bolje. Naravno, imamo već etablirane, uspješne vinare i neki od njih su skoro svake godine među prvim pozicijama na našoj top ljestvici. Nije čudo što „Bijeli grozd” postaje prepoznatljiva nagrada i vinarima draga, jer vinski turizam postaje jako veliki čimbenik u poslovanju naših vinara. U doba kada cijene vina padaju, a vina je sve više, da ne pričamo o uvozu svega i svačega pod etiketom vina, vinski turizam je izuzetno bitan. Zato je normalno da želimo izdvojiti, dati priznanje i pokazati ih svima, da se ugledaju na njih, one koji  se najviše trude i daju svojim gostima neku dodanu vrijednost. Kao što svi vinari znaju, prodaja na kućnom pragu je najbolja prodaja. Mailovi s uputama za glasanje  bit će poslani za par dana, a tko će ove godine biti najbolji,  vidjet ćemo na svečanoj dodjeli „Bijelog grozda” krajem studenog.

Do sljedećeg broja,

veliki G.E.T.- ovski pozdrav!

Tomislav Stiplošek