Ispiši ovu stranicu
Srijeda, 23 Prosinac 2020

Donacija Jane za dostupniju psihološku pomoć zajednice

Napisao:  G.E.T.
(Reading time: 2 - 3 minutes)
Donacija Jane za dostupniju psihološku pomoć zajednice

Jana podržava udrugu „kako si?“ kojoj je cilj pružanje besplatne i svima dostupne psihološke pomoći

Za kraj ove neobične i izazovne godine kompanija Jamica plus je odlučila umjesto darivanja poslovnih poklona partnerima ta sredstva donirati udruzi „kako si?“ kako bi se psihološka pomoć učinila još dostupnijom te osvijestila šira zajednica o važnosti psihičkog zdravlja.

Udruga „kako si?“ je online platforma studenata diplomskog studija psihologije i profesora Filozofskog fakulteta u Zagrebu koja kreiranjem psihoedukativnih sadržaja i besplatnim psihološkim e-savjetovanjem nastoji unaprijediti psihičko zdravlje i kvalitetu života svojih korisnika. Ovi su stručnjaci dostupni na Facebooku i Instagramu gdje ih već sada prati više od 9 tisuća pratitelja.

Naš je cilj pružati usluge psihoedukacije i psihološkog savjetovanja svima zainteresiranima, pri tome promovirajući stručna znanja i znanstvene spoznaje. Broj korisnika nam samo potvrđuje koliko ljudi imaju potrebu za ovom vrstom usluga. Ponosni smo što je Jamnica prepoznala upravo nas kao projekt vrijedan pažnje i potpore. Veselimo se stvaranju i opremanju sjedišta naše udruge, što će nam omogućiti pružanje novih, još dostupnijih oblika psihološke skrbi u realnom vremenu, kao i kreiranje projekata, edukacija i radionica za sve one koji žele raditi na osnaživanju svog psihičkog zdravlja. " rekla je prof. dr. sc. Nataša Jokić-Begić, začetnica i predsjednica udruge

Jedan od ciljeva udruge je i važnost razbijanja tabua kada je riječ o psihičkom zdravlju, a budući da Jamnica plus i brend Jana čvrsto vjeruju u balans između zdravog tijela i duha te podržavaju holistički pristup zdravlju, ovom donacijom  dokazuju kontinuiranu brigu za svoje kupce i zaposlenike.

Veliki broj ljudi koji osjećaju anksioznost, stres i strah bili su poticaj da donacijom podržimo ovaj važan aspekt zdravlja. Jana, kao brend koji nastoji inspirirati i poticati na promjene i dobra dijela, kroz jednu od svojih brojnih poruka ističe: 'Dobrota je jedina investicija koja nikada ne propada.' Ovim projektom dokazujemo da vjerujemo u nju“, izjavio je Darko Cesarec, direktor marketinga Jamnice plus. 

Pandemija koronavirusa uvelike je promijenila našu svakodnevicu, donijela je neizvjesnost i u mnogima probudila različite strahove. Kao da ni to nije bilo dovoljno, u ožujku je dio Hrvatske bio pogođen jakim potresom koji je mnoge ostavio bez domova. S tim se promjenama teško nositi. Istraživanje koje je provela udruga „kako si?“ pokazuje da čak 60 % ispitanika i dalje proživljava određenu razinu tjeskobe i stresa, dok se kod njih 29 % javlja snažna depresija.

Financijska potpora samo je prvi korak u planiranoj dugoročnoj suradnji Jamnice plus i udruge „kako si?“ u koju će biti uključeni i zaposlenici Jamnice plus kojima će Udruga osiguravati psihološku potporu.

 

 

Srodni sadržaj (po oznakama)